مدیرکل کمیته امداد یزد:

جشن بزرگ غدیر ویژه مددجویان کمیته امداد در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اهمیت توجه ویژه به ایتام و نیازمندان در دهه امامت و ولایت در استان یزد گفت: جشن بزرگ غدیر ویژه مددجویان کمیته امداد در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۸۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمد اکبری ظهر امروز در نشست اعضای نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان یزد که به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان یزد برگزار شد با بیان اینکه معرفی اهداف و رسالت‌های غدیر بین اقشار مختلف جامعه در راستای کمک و دستگیری از نیازمندان ضروری است، اظهار داشت: تقارن بازگشایی مدارس با دهه امامت و ولایت فرصت بسیار خوبی برای معرفی شخصیت حضرت علی(ع) به جامعه به ویژه نسل جدید است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه‌های جشن غدیر در دو حوزه پرسنل امداد و مددجویان تحت پوشش این اداره کل گفت: برگزاری کارگاه‌های مشاوره خانواده، اردوهای زیارتی برون استانی، توزیع بسته‌های فرهنگی و مذهبی، برگزاری جشن بزرگ غدیر ویژه مددجویان کیمته امداد امام خمینی (ره) استان یزد و ارائه خدمات ویژه اهدا جهیزیه و خدمات درمانی از جمله برنامه‌های در دست اقدام کمیته امداد یزد است.

اکبری افزود: تدوین برگزاری کارگاه‌های غدیر‌شناسی با در راستای ابلاغ نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در استان یزد بر اساس چارچوب تعریف شده در کمیته امداد و بحث اطعام ایتام با محوریت مددجویان و نیازمندان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

احمد ابراهیمی هم ظهر امروز در نشست اعضای نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان یزد که به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا به ویژه شهدای سادات به مناسبت هفته دفاع مقدس در دهه امامت و ولایت از جمله برنامه‌های شاخص اداره کل کمیته امداد و امور ایثارگران استان یزد است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اهمیت تقارن دهه امامت و ولایت با هفته دفاع مقدس گفت: غباروبی قبور شهدا به ویژه شهیدان سید، تشکیل دوره‌های آموزشی برای خانواده‌های شهدا با موضوع ولایت و اخلاق، تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر در مدارس، تجلیل از دانش آموزان سادات در مهد‌های کودک و مدارس سطح استان و دیدار با خانواده شهدای سادات از جمله برنامه‌های تدوین شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دهه امامت و ولایت دانست.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار