همایش شوراهای پایگاهها و حوزه های مقاومت ناحیه روح الله با حضور سردار فتوحی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: به منظور حفظ و انسجام بسیجیان همایش شوراهای پایگاهها و حوزه های مقاومت با حضور فرمانده سپاه الغدیر برگزار شد.

سردار فتوحی در این مراسم گفت: اینجا جمع شده ایم تا استراتژی دشمن را بشناسیم و نگذاریم بعد از این بهانه ها دشمن به معامله با انقلاب بپردازد. دشمن در کار انقلاب اسلامی مانده است که چگونه با همه این فشارها و تلاشهایش باز هم کشورهای دیگر در حال الگو برداری از انقلاب ما هستند.

وی افزود: خواستند به دنیا با فریب بقبولانند اسرائیل امنیت دارد ولی حزب الله که تنها یک گروه است این هیمنه پوشالی را در هم شکست. باید هوشیار بود و نگذاشت ارزشهای ما و دین ما معامله شود. دشمن می خواهد با ایجاد اختلاف داخلی، تئوری براندازی خود را بعد از هسته ای دنبال کند، بی تفاوت نباشیم و تلاش کنیم فرهنگ دفاع از مظلوم در جامعه ما رشد پیدا کند.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: :آنچه که باعث پیشرفت ما و صدور انقلاب شده است شعار مرگ بر آمریکا است.

بسیجیان استان یزد، پایگاه ها، گردانهای عاشورا و الزهراء و حلقه های صالحین بگونه ای وارد میدان شده اند که در هیچ کجا اجازه مخالفت با انقلاب و ارزشها داده نشده است.

به یاری خداوند در حفظ ارزشها محکم ایستاده ایم و دو وظیفه اصلی، تمامی حرکت های فرهنگی فعالین که تولید اعتماد برای مردم و تولید خطر برای دشمنان است.

باید تلاش کنیم حضور جوان ترها در مساجد و جماعات پر رنگ تر شود .

 

ارسال نظرات