در پی خلق حماسه بزرگ، پر شور و شعور و انقلابی اسلامی مردم در استقبال از شهدای غواص و خط شکن جبهه اسلام فرمانده سپاه کربلا و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این حضور بصیرانه، متحدانه و مقاومانه مردم ولایتمدار را حرکتی ارزشی،اسلامی خوانده و با صدور پیامی مشترک، از امت مومن سراسر مازندران تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۴۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸



به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم استان لاله خیز مازندران تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه‌هاي ماندگار مردم شهيدپرور و ولايت‌مدار این سامان، كارنامه پرافتخار و فصلي زرين را در دفتر خاطرات انقلاب و دفاع مقدس رقم زده است. مردم مازندران، همزمان با ايام سوگواري صادق آل‌محمد عليه‌السلام، به پاس مجاهدت جاودان فرزندان حضرت روح‌الله؛ خمینی عزیز (ره)، بار دیگر گردهم آمدند و با حضور حماسی و مشاركت فعال در ویژه برنامه‌هاي استقبال و مراسم تشییع غواصان شهیدِ سال‌های مقاومت، نمایشی ديگر از جنس شور و شعور را به نمايش گذاشتند. بی‌گمان این لحظه‌های تاریخی، که در سایه زعامت مقام معظم رهبری و با حضور همه‌جانبه‌ي زن و مرد و پیر و جوان و همتِ بلندِ اقشار و اصنافِ مختلف رقم خورد، نمایش ایستادگی و جلوه‌ای از پایمردی بر آرمان‌هاي امام و شهيدان بوده است.

ضمن گرامی‌داشت یاد و نام ده هزار شهید دیار علویان، خاصه غواصان دریادل و خط‌شکن عملیات کربلای‌4، از حضور مؤمنانه مردم هميشه در صحنه و مشاركت مسئولانه نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي استان مازندران تقدير و تشكر نموده و توفيقات روزافزون ره‌پويان طريق شهادت و همه باورمندان به راه شهدا را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

فرمانده سپاه کربلا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی سرتیپ دوم پاسدار عبدالله ملکی

ارسال نظرات
پر بیننده ها