در پی خلق حماسه بزرگ، پر شور و شعور و انقلابی اسلامی استقبال مردم از شهدای غواص و خط شکن جبهه اسلام ستاد استقبال و تکریم از شهدای غواص و خط شکن استان مازندران از حضور بصیرانه، متحدانه و مقاومانه مردم ولایتمدار سراسر مازندران با صدور پیامی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۴۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵



به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ستاد استقبال و تکریم از شهدای غواص استان مازندران طی پیامی از حضور شکوهمند و حماسی مردم انقلابی و شهید پرور استان مازندران در مراسم استقبال،وداع،تشییع و خاکسپاری 30 شهید غواص و خط شکن تقدیر و تشکر بعمل آورد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بي‌ترديد افراشتگي و اعتلاي امروز ايران اسلامي، مرهون مجاهدت قهرمانه­ي آحاد ملت، در خلق حماسه­ي سترگ دفاع مقدس است. تاریخ پر فراز و فرود ایران اسلامی، جلوه‌گاه حضور حماسی مردم مازندران در عرصه‌های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب، از عصر حضرت روح‌الله (ره) تا عصر خلف شایسته او حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است. حضور تاریخ‌ساز مردم این سامان در پشتیبانی و تأمین نیازهای جبهه‌های حق علیه باطل، مجاهدت نستوه مردان و شکیبایی ماندگار مادران و همسران شهدا و رزمندگان، همه و همه در ترسیم تابلوی جاودانِ افتخارات مردم مازندران در تاریخ دفاع مقدس، نقش‌آفرین بوده است. فرزندان این ملت در روزگاری نه چندان دور در جبهه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حماسه‌ای جاودانه آفریدند و امروز نیز مردم مازندران، در حماسه‌ای دوباره، قدرشناسی، ولایت‌مداری و ایستادگی در مسیر ارزش‌های انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

در پایان ضمن گرامی‌داشت مقام شامخ 30 غواص شهید سال‌های خاکریز و خاطره، از حضور تاریخی مردم قدرشناس و شهید پرور استان در آیین‌های استقبال و تشییع پیکرهای مطهر این شاهدان شهید و همت همه‌جانبه مسئولان و تلاش بی‌شائبه خادمان فرهنگ‌پایداری، قدردانی کرده و توفیقات روزافزون مردم همیشه در صحنه استان مازندران را از آستان حضرت حق خواهانیم.

ستاد استقبال و تکریم از شهدای غواص استان مازندران

ارسال نظرات
پر بیننده ها