خبرهای داغ:
حجت الاسلام عابدینی در مراسم تشییع دو شهید گمنام شهر کوهین گفت: پیام شهداء، دفاع از آرمانهای انقلاب، پیروی از خط اصیل ولایت فقیه و ادامه دادن راه شهداست.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۴۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه امام سجاد(ع) قزوین،حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم تشییع دو شهید گمنام شهر کوهین ضمن تقدیر و تشکر از حضور معنادار مردم شهیدپرور منطقه قاقازان گفت: امروز پیام ما مردمی که در این ساعت از روز با افتخار در مراسم استقبال، تشییع و تدفین دوشهید گمنام شرکت کرده‌ایم دفاع از آرمانهای انقلاب، پیروی از خط اصیل ولایت و عشق و علاقه به پیمودن و ادامه دادن راه شهدا است.

وی به ویژگی‌های شهداء اشاره کرد و خاطر نشان کرد: استنقاض غریق یعنی نجات غریق بودند و کسانی که در جبهه های جنگ بودند اگر چه غواص هم نبودند ولی کارشان نجات غریقی بود که پیامبر(ص) آمده بود که مردم را هدایت کند و از گمراهی نجات دهد در واقع نجات غریق بودند وگرنه در جهالت غرق بودیم و شرک بر منطقه حاکم می شد.

عابدین یادآورشد:  این شهدا از جمله شهدایی هستند که در کنار شهدای غواص دست بسته تفحص شده اند و به نوعی پیام مظلومیت آن شهدا را نیز به همراه دارند و بر ما لازم است با تأمل لازم پیام شهدا که چیزی جز عزت و سربلندی و ایستادگی در مسیرحق است را دریابیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تاریخ نشان داده است که انسان هایی که دست بسته بودند بیشتر به داد ما رسیده‌اند نمونه آن درائمه ما هم بارز و مشهود است و ما هرچه داریم از کسانی که دستشان بسته بوده است واین شهدای غواص هم دست بسته به شهادت رسیده اند و می تواند شفاعت ما را در آخرت بکنند.

وی ابراز کرد: اگر با روی خوش در مقابل دشمن ایستادگی کنیم فرهنگ شمر و یزید است، باید در مقابل دشمن و زورگویی آنان ایستادگی کرد و باید از امام حسین(ع) درس بگیریم، رهبر ما سخنگوی پیامبر اکرم و انبیاء و مظلومیت شهدا است که باید از او تبعیت داشته باشیم.

عابدینی در پایان با اشاره به اظهارات عده ای که آنها را ضعیف و سرخورده و ذلیل خواند گفت: امروز متاسفانه می بینیم که عده ای سرسازش با استکبار و قلدران عالم را دارند و از آرمانها و شعارهای خود فاصله گرفته اند اما ملت خداجوی و مومن می داند که باید از رهبری فرزانه انقلاب که چیزی جز عزت و سربلندی و اقتدار این انقلاب را نمی خواهند تبعیت کنند و الحمدلله در این راه ثابت قدم هستند.

 

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها