خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی سپاه بوکان:

افتتاح طرح های محرومیت زدایی در روستای گندمان شهرستان بوکان

فرمانده سپاه بوکان در بازدید از طرح های بسیج سازندگی در روستای گندمان در که در فاصله 70 کیلومتری شهرستان بوکان واقع شده است اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی از روستاها بسیج سازندگی این سپاه اقدام به تعمیرمساجد روستای گندمان وروستای سیف الدین کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۱۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تصریح کرد : 80 درصد منبع مالی تمام پروژه های بسیج سازندگی از محل اعتبارات سپاه و بقیه از طریق کمک های مردمی تامین می شود.

فرمانده سپاه بوکان،اعزام اکیپ های پزشکی، سم پاشی و مشاوره ای به مناطق محروم در روستاها، اجرای طرح بسیج همگام در روستاهای قره کند، شهریکندی و سیمینه را از اقدامات اخیر بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی و کمک به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

مظاهری افزود: بسیج سازندگی در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی و با مشارکت جهاد کشاورزی شهرستان بوکان دوره های مختلف آموزشی بر گزار کرده که دوره های برداشت گندم از مبدا تا مقصد، دوره آموزشی دامداری و دامپروری از جمله این برنامه ها است که جمعا حدود 100 نفر از بسیجیان خواهر و برادر این دوره را گذرانده اند.

وی در پایان افزود: وام های اشتغال زایی به صورت هدفمند در اختیار صاحبان حرفه ها قرار گرفته و با کمک این وامها مراکز دام بزرگ و کوچک ، قالیبافی و خیاطی و گلدوزی در حجم وسیعی از منطقه ایجاد و افراد بسیاری مشغول به کار شده اند.

لازم به توضیح است که در این مراسم اعضای شورای تامین شهرستان و امام جمعه بوکان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار