مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان گفت: اردوی معنوی و سازندگی جهادی با هدف توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و تقویت روحیه سازندگی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۱۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، محمدتقی بابکی در جلسه ای که با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، بخشدار ایوانکی و جهادگران بسیجی در خصوص اردوهای جهادی دانشگاه های گرمسار در مناطق محروم این شهرستان اظهار داشت: اردوی معنوی و سازندگی جهادی با هدف توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و تقویت روحیه سازندگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی فرصت مناسبی برای هر نوع خدمت رسانی به مردمی که در مناطق محروم زندگی می کنند، است افزود: دانشجویان این سفیران کار و تلاش در قالب اردوهای جهادی در روستاهای محروم و کم برخوردار از امکانات فرهنگی و آموزشی مشغول به فعالیت با توجه به نوع مهارت و توانمندی خود شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار و آرادان گفت: گروه های جهادی مستقر در مناطق چنداب و چشمه نادی با عنوان های «منتظران ظهور» و «شهیده فوزیه شیردل» متشکل از 40 جهادگر در اقدام به انجام فعالیت های فرهنگی با هدف ریشه کنی فقر فرهنگی در این مناطق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها