آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی:

انقلاب اسلامی خیر دنیا و آخرت را برای هر انسانی به ارمغان می آورد

انقلاب اسلامی ایران ریشه در اعتقادات دینی و باورهای ارزشمندی دارد که خیر دنیا و آخرت را برای هر انسانی به ارمغان می آورد.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۹۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در جمع عزاداران امام صادق(ع) در مصلی بیت المقدس اراک افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه در اعتقادات دینی و باورهای ارزشمندی دارد که خیر دنیا و آخرت را برای هر انسانی به ارمغان می آورد.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) مکتب خود را بر اساس موازین دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) سازماندهی کرد و مردم نیز از آرمان ها و اهداف ایشان استقبال کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
امام جمعه اراک اظهار کرد: اعتقاد راسخ امام راحل و مقام معظم رهبری به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باعث شد تا انقلاب اسلامی در جهان تحولی شگرفت ایجاد کرده و بیداری اسلامی را در منطقه شکل دهد.
وی درخصوص سیره امام صادق(ع) نیز گفت: امام صادق(ع) توانستند با وجودشرایط حاکم، مکتب فکری اهل بیت(ع) را تبیین کنند و امروز هم علما و بزرگان ما باید با الگوگیری از شخصیت و سیره امام صادق(ع)، جامعه اسلامی را با مکتب اهل بیت(ع) آشنا تر سازند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و بکارگیری سیره و روش آنها در زندگی فردی و اجتماعی، پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی را محقق می سازد.
محمود زمانی قمی استاندار مرکزی، چند تن از مسوولان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.
امام جعفر بن محمد الصادق(ع) امام ششم شیعیان است که در 17 ربیع الاول 83 هجری قمری در مدینه بدنیا آمد و در 25 شوال 148 هجری در سن 65 سالگی به دست منصور دوانیقی خلیفه عباسی مسموم و به شهادت رسیدند.
ارسال نظرات