به مناسبت 21 مرداد و روز حمایت از صنایع کوچک، نمايشگاه مواد غذايی در شهركرد گشايش يافت.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۸۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نمايشگاه صنايع كوچك در حوزه مواد غذايي بمناسبت 21 مرداد ماه ،روز حمايت از صنايع كوچك با حضور مديرعامل شركت شهركهای صنعتي و جمعي از مسئولين استاني در محل نمايشگاه هاي دائمي شهركرد گشايش يافت.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندي ها و پيشرفت هاي صنايع كوچك کشورمان در حوزه مواد غذايي،صنايع دستي و سوغات، آشنائی شرکت کنندگان و بازديدکنندگان با آخرين دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه مواد غذايي، صنايع دستي و سوغات داخلی عنوان کرد.

رضا گنجی، حمايت از اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشويق و ترغيب توليد كنندگان براي رقابت سالم و هدفمند در عرصه اين صنعت و ايجاد فضا برای ارتباط مستقيم توليد كنندگان با مصرف كنندگان را از دیگر اهداف برگزاری نمايشگاه صنايع كوچك حوزه مواد غذايي در استان برشمرد.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري یادآور شد: در اين نمايشگاه كه داراي 25 غرفه و در مساحتي حدود 1200 متر مربع بر پا شده، نمايندگاني از صنايع كوچك استان هاي تهران ، اصفهان، آذربايجان شرقي، فارس ، يزد ، مازندران ، كرمان ، كرمانشاه ،خراسان رضوي و چهارمحال و بختياري حضور فعال دارند.

گنجي در پايان با بیان اینکه مقرر شده این نمایشگاه همه ساله در استان برپا گردد، اظهار كرد: نمایشگاه صنایع کوچک در حوزه مواد غذایی از 18 مرداد ماه گشايش يافته و تا 23 مردادماه همه روزه از ساعت 16 الي 22 پذيراي عموم مردم مي باشد.

ارسال نظرات