خبرهای داغ:
جلسه حلقه مشترک سرگروه های کارمندی و کارگری حوزه شهید عباس دوران سپاه خوي با محوريت رفع شبهات پيرامون مسايل سياسي در سال اجتماعات اداره منابع طبیعی اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۹۹۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولی فقيه در سپاه خوي در ابتدا با اشاره به مذاكرات هسته اي كه مي توان داغ ترين خبر سياسي كشور به شمار برد خاطر نشان كرد: اصل منافع و مصالح ملي وخطوط قرمز، اصل اعتماد به اعضاي تيم هسته اي، اصل مرجع بودن بيانيه واظهار نظر تيم هسته اي، اصل فريبكار بودن دشمن، اصل هم دلي و هم زباني دولت و ملت، اصل امكانات، مقدورات و شرايط محيطي، اصل شناخت جامع از موضوع هسته سياسي،حقوقي، اقتصادي،امنيتي و فني) از اصول لازم در موضوع مذاكرات هسته اي است.

حجت الاسلام رستمي دستاوردهاي مذاكرات هسته اي را در مواردي چون به رسميت شناخته شدن حق غني سازي صنعتي در ايران و امكان غني سازي در داخل كشور، حفظ فعاليت هاي غني سازي در تاسيسات نطنز، حفظ ماهيت آب سنگين اراك، امكان تحقيق و توسعه در كشور را اعم از ماشين سانتي تيوژ فناوري هاي مرتبط روز، برگشت پذير بودن تمامي تعهدات ايران، عدم ورود به موضوعات غير هسته اي و... عنوان نمود.

مسئول كانون بسيج شهيد عباس دوران سپاه خوي نيز در ابتدا ضمن تقدير و تشكر از سرگروه ها و مربیان كانون در راستای همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه های ابلاغی آموزش گفت: سازمان ها و ادارت محل هايي هستند كه كليه آحاد مردم در آن تردد دارند لذا غني بودن كارمندان در مسايل سياسي و اعتقادي گاها كمك شاياني به مردم مي شود.

سرهنگ 2 پاسدار عادلي افزود: حلقه هاي صالحين فرصت مهمي است تا كارمندان در اين مكانها با شركت در اين حلقه ها سوالات و شبهات خود را رفع نمايند و زماني كه مشاهده بازگويي اين گونه مسايل توسط برخي از مراجعين مي شود بتوانند راهنمايي درستي انجام دهند.

وي در پايان انتظارات كانون را از سرگروه ها بيان و اظهار اميدواري كرد كه تمامي كارمندان ادارات و سازمانهاي شهرستان وي در تمامي عرصه ها غني باشند و با اين اطلاعات مفيد به جنگ تخحريم ها و تهديدات بروند.

گفتني است در پايان و پس از ارائه گزارش اجمالي از روند نحوه برگزار ي حلقه هاي كانون بسيج كارگري و كارمندي توسط مربي كانون برادر عمراني، سوالات و شبهات سرگروه ها در رابطه با مسايل هسته اي با حضورمسئول نمايندگي ولي فقيه پاسخ داده شد.

ارسال نظرات