خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی گفت:ملت ایران ارزش کار ایثارگران را میدانند و ایثارگران و جانبازان در واقع قهرمانان و آبروی نظام جمهوری اسلامی و کشور ما هستند
کد خبر: ۸۵۵۳۹۸۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ علائی در دیدار با جانباز 70 درصدی با تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان عزیز کشورمان و خانواده های آنان، بیان کرد: مردم ما همواره خود را مرهون و مدیون فداکاری جانبازان، شهدا و آزادگان میدانند.

فرمانده سپاه خوی ادامه داد : ملاقات با جانبازان و خانواده شهدا برای ما انگیزه و روحیه مضاعف را به دنبال دارد و ما هرگز فداکاری و ایستادگی جانبازان را فراموش نمیکنیم.

سرهنگ علائی همچنین با تجلیل از ایثار و فداکاری همسران جانبازان با اهدای هدایایی به همسر این جانباز اظهار داشت: شما کار بزرگ و بار مسئولیت سنگینی را از ابتدای زندگی مشترک بر دوش گرفتهاید و بدون تردید خداوند اجر و پاداش جانبازان عزیز را در دنیا و آخرت برایتان عنایت خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان خوی را در این دیدار، برادر سید معروف مسئول ایثارگران سپاه شهداء ، برادر مهدی فر معاون اجرایی و بازرسی سپاه شهداء، برادر جبارزاده مسئول نیروی انسانی سپاه شهرستان خوی و برادر ایروانی مسئول بنیاد شهید و جانبازان خوی همراهی میکردند.

ارسال نظرات