توسط مسئولین صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده «شهید علی اکبر کارگر» تنها «خبرنگار شهید یزد»

«شهید علي اکبر کارگر» در آغاز انقلاب اسلامي در روزنامه جمهوري اسلامي به عنوان خبرنگار مشغول به کار شد و در راستاي اهداف انقلاب و امام راحل(ره) گام برداشت.
کد خبر: ۸۵۵۳۸۲۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، احمد ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید استان یزد به مناسبت روز خبرنگار باحضور درمنزل پدر شهید علی اکبرکارگرابرقوئی خبرنگار شهید استان یزد ازشهید گرانقدر و ایثاروفدارکاری خانواده شهید تجلیل کرد.

دراین دیدارکه فرماندار و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران ابرکوه حضورداشتند مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان یزدگفت: شهدا با نثارخونشان اقتدار و عظمت مضاعفی به انقلاب اسلامی ایران دادند..

ابراهیمی خاطرنشان کرد: درس پایداری شهدا وخانواده معظم شهدا برای همه باید الگو باشد چرا که شهدا برای رضای خدا درراه دفاع از میهن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سید نبی رسولی فرماندارابرکوه نیزبا تجلیل از شهید کارگراظهارکرد: این شهیدگرانقدردرتمام دوران تحصیل و پیروزی انقلاب انسانی وارسته ومومنی بود.

ابوالفضل کارگر برادر شهید گفت: علي اکبر کارگر ابرقويي خبرنگار شهيدي از شهرستان شهيد پرور ابرکوه استان یزد در درس و اخلاق، سرآمد بود.

وی که خود در کسوت خبرنگاری فعالیت دارد، به مناسبت روز خبرنگار افزود: برادرم در زمان تحصيل از حيث اخلاق و وضعيت درسي ممتاز بود و همزمان با انقلاب و تعطيلي مدارس شور و شوقي وصف ناپذير براي شرکت در تظاهرات و راهپيمائيها نشان مي داد.

کارگر تاکید کرد: وي از جمله فعالترين نيروها جهت حفاظت وپاسداري از دستاوردهاي انقلاب بود، آنقدر داراي صفاي روح و سادگي و اخلاص بود که اخلاق وي زبانزد عام و خاص بود وچيزي که بيشتر از همه دل دوستان این شهید را در فراقش مي‌آزارد همين صفاي روح وسادگي علي بود.

وی ادامه داد: شهيد علي اکبر هميشه وحتی دروصینامه اش سفارش مي کرد که فکر نکنيد تنها سنگرشما جبهه هاي جنگ خواهد بود بلکه هر کاري که شما به نفع اسلام و قرآن انجام دهيد آنجا سنگر شماست و آنرا مستحکم نگه داريد.

به گفته برادر اين شهيد گرانقدر، علي اکبر در آغاز انقلاب اسلامي در روزنامه نوپاي جمهوري اسلامي به عنوان خبرنگار مشغول بکار شد.

ابوالفضل کارگرتصريح کرد: اين شهيد گرانقدر با شغل شريف خبرنگاري در راستاي اهداف انقلاب و امام راحل گام برداشت.

به گفته وي شهيد کارگر در همين زمان که به شغل شريف خبرنگاري مشغول بود داوطلبانه به جبهه هاي جنگ شتافت و در راه انقلاب و اسلام در عملیات پیروزامندانه والفجر 8 درمنطقه عمر الرصاص بدرجه رفیع شهادت نائل آمد وجسم مطهرش مفقود که پس از 8 سال توسط گروه تفحص سپاه پاسداران جنازه مطهرش پیدا شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار