خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

موضوع اقدامات تامینی نباید برایمان عادی شود

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی این است که اول از خودش پاسداری کرده و سپس پاسدار انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۵۵۳۸۰۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در کارگاه آموزشی ایمنی و اقدامات تامینی با بیان اینکه از بزرگترین انتظارات امام خمینی (ره) از بدو تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز این انتظارات را در نشست ها، دیدارها و فرامین بیان کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پاسداری که درک و عمل انقلابی را با تعهد و ایمانش تلفیق کند مورد نظر مقام معظم رهبری است، افزود: عقلا، قانونا و شرعا در این زمینه مسئول هستیم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پاسداری یعنی درک عمل انقلابی توام با ایمان و اعتقاد است که این موضوع منشوری برای پاسداری از خود،نهاد مقدس و انقلاب اسلامی محسوب می شود.

سردار خرّم با بیان اینکه سپاه دوران بلوغ خود را می گذارند و در حال حاضر دارای تجربه متراکمی از جهاد، دفاع، ایثار و اخلاص است، یادآور شد: دوران آزمون و خطا گذشته است و باید کاملا تشکیلاتی، سیستمی و با اعتقاد و ایمان که صبغه اصلی پاسداری از انقلاب است به این سمت و سو گام برداریم.

وی با بیان اینکه در برخی موارد مواظب رفتار، اخلاق و کردار خود نیستیم، افزود: در برخی موارد در این زمینه خسارت های جدی وارد این مجموعه می شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: اگر پاسداری از خود را به عنوان وظیفه انقلابی، شرعی، دینی و قلمداد کنیم آن موقع تنها بر اساس دستورالعمل کار نمی کنیم بلکه وظایف بیشتری را انجام می دهیم، افزود: همه اعمال و کردار ما باید دارای خود کنترلی درونی باشد که این امر بهترین حاکم بر اعمال و رفتار انسان است.

سردار خرّم افزود: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستحکم باشد انقلاب مستحکم باقی می ماند چرا که رشد و بالندگی سپاه رشد انقلاب را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه فهم خوب مطالب 50 درصد موضوع را حل می کند، افزود: ضمن فهم مطلب باید آن مطلب باور مند باشد چرا که در صورت باور به ایمان قلبی تبدیل می شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خواندن، دیدن، فهمیدن و باور کردن منجر به ایمان قلبی می شود، خاطرنشان کرد: نشانه ایمان به یک موضوع عمل فرد است.

سردار خرّم تصریح کرد: اگر میخواهیم سپاه نگاه بالنده و پیشرو و پیشرونده داشته باشد باید موضوع ایمنی و اقدامات تامینی را جدی گرفته و برایمان عادی نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار