خبرهای داغ:
برگزارشد:

کارگاه آموزشی تخصصی دفتر تایید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی بسیج

کارگاه آموزشی تخصصی دفتر تایید محتوا و نظارت برمحصولات فرهنگی بسیج با حضور فرماندهان، مدیران عقیدتی و نظارت و مسئولین فرهنگی حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۶۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان البرز، حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گارگاه آموشی تائید محتوا ضمن ضروری دانستن حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های دفتر تایید محتوا ،خواستار توجه بیشتر به مقررات و دستورالعمل‌ها و موازین شرعی در محصولات فرهنگی شدٰ و افزود: تایید محتوا در رده‌ها، گذرگاه محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در سپاه و بسیج است.

وی تصریح کرد: حجم وسیعی از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در رده‌های بسیج در حال انجام است که نیاز به نظارت محتوایی و کنترل دارد و این نقش به دفاتر تایید محتوا واگذار گردیده است و تولید روزافزون محصولات فرهنگی در رده‌‌های بسیج این ضرورت‌ها را دو چندان ساخته است.

در ادامه سرهنگ حمید آقاجانی  مسئول دفتر تایید محتوا سپاه استان قزوین با تقدیر از حضور بسیجیان و فرماندهان در این کارگاه  ، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را صیانت بخشیدن به محصولات و فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانست و افزود : تایید محتوا و نظارت برمحصولات فرهنگی یک ماموریت مهم در حفظ و نگهداری از ارزش‌های سپاه و بسیج است.

مسئول دفتر تائید محتوا نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اذعان کرد: تصاویر، اشکال، اطلاعیه، کلیپ، اعلان (پوستر)، برنما (بنر) و کلیه محصول فرهنگی تولیدی هر کدام در خود یک پیامی ضمنی در خود دارد که مخاطبانش عموم مردم و در معرض دید و منظر ده‌ها نفر در خارج سازمان قرار می‌گیرد و قبل از انتشار باید مورد بازبینی و دقت قرار گیرد.

آقاجانی با بیان اینکه ماموریت تایید محتوا حقیقتا خیلی سنگین است گفت: این کار ریزبینی و دقت ویژه‌ای می‌طلبد و این کار تخصصی است.

وی یکی دیگر از ماموریت‌های مهم و ذاتی دفاتر تایید محتوا در رده‌های بسیج را نظارت بر محتوای فرهنگی تبلیغی دانست و گفت: وقتی صحبت از فعالیت‌های فرهنگی می‌شود منظور کلیه اقدامات و فعالیت‌هایی است بر گرایشات ذهنی، باورها و اعتقادات و رفتار نیروها اثرگذار است.

وی در  پایان خاطرنشان کرد: کلیه عوامل و عناصری که در برنامه‌های فرهنگی بسیج و مناسبت‌های مختلف استفاده می‌شود از قبیل مداح، سخنران، مجری و قاری قرآن در یادواره‌های شهدای محلی و شهرستانی و جشن‌ها منوط به  اخذ مجوز از دفتر تایید محتوا می باشد .

 

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار