خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: تغذیه معنویت فکری سربازان محوری ترین برنامه عقیدتی است.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۵۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا،  دوره تربیت و تعالی سربازان سپاه ناحیه امام حسین (ع) با حضور سربازان این ناحیه برگزار شد .

مهدی نظری هدف از برگزاری این دوره ها را تعمیق بینش معرفتی و سیاسی سربازان دانست و گفت: این دوره در طول سال برای سربازان با هدف تعمیق بینش معرفتی و سیاسی برگزار می شود و سربازان با مباحث مختلف اعتقادی، سیاسی و فرهنگی آشنا می شوند که برای زندگی آینده شان بسیار مفید خواهد بود.

نظری ادامه داد: تغذیه معنویت فکری سربازان محوری ترین برنامه عقیدتی است و در این راستا کلاس های مختلف برای سربازان مشخص شده است و در این دوره برگزار می شود.

مسوول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا اسلام هراسی را کلیدی ترین برنامه نظام سلطه دانست و خاطر نشان کرد: وقایع تأسف بار سوریه، قتل عام و نسل کشی مسلمانان در کشورهای مختلف توسط تکفیری ها و سلفی ها، بهترین نوکری و خدمت رسانی به اسلام هراسی مورد نظر استکبار و غربی ها و کلیدی ترین برنامه نظام سلطه است.

وی همچنین آموزش و ترویج آموزه های شریعت دین مبین اسلام را موثرترین اقدام در مقابله با جنگ تمام عیار دینی جبهه استکبار دانست و ابراز داشت: ائتلاف شوم وهابیت، سلفی ها و تکفیری ها برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) برای این است که اسلام را اهل خشونت معرفی کنند و بر طبل اسلام هراسی و اسلام ستیزی بکوبند، از اینرو موثرترین اقدام در مقابله با جنگ تمام عیار دینی جبهه استکبار همین آموزش و ترویج آموزه های دین مبین اسلام است که تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه محتوای کلاس ها را در این راستا تعیین کرده است.

نظری در پایان سخنان خود به محتوای کلاس های این دوره اشاره کرد و گفت: راه و رسم جوانی، مشاوره گروهی، گفتمان مهدویت، پرسش و پاسخ سیاسی و فقهی محتوای این دوره از کلاس ها ست.
2001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها