سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا حضور همه گیر جوانان در مراسم استقبال بی نظیر و تاریخی از شهدای گمنام را اقتدای جوانان به شهدا و در راس آن امیر المومنین دانست.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۷۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸



خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با 19 مردادماه شب شهادت امام صادق(ع) و در حاشیه مراسم شب وداع با شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای4 لشکر ویژه 25 کربلا سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در گفتگویی کوتاه با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا، حضور جوانان و آحادمردم شهرهای سراسر مازندران را در استقبال شهدا بی نظیر و تاریخی یاد کرد.

فرمانده سپاه کربلا با تقدیر از حضور پر شور و سراسر شعور مردم مازندران تقدیر کرد و گفت: مردم مومن، بصیر، هشیار و در صحنه از همه شهرها و روستاهای استان در مسیر حرکتی کاروان وحدت ،بصیرت، مقاومت شهدای خط شکن نشان دادند که هیچگاه از شهدا و ولایت فاصله نخواهند گرفت و به وقت نیاز در اطاعت امر ولی فقیه که همان امر الهی است در صحنه حاضر خواهند شد.

سردار بابایی حضور مردم مازندران را در استقبال شهدا فراتر از پیش بینی ها دانست و افزود: بعضا تعابیر درستی داشتندکه هیچ کس از قافله شهدا عقب نماند و در خانه نبود.

وی اهدای مدالهای قهرمانان ورزشی مازندران به شهدای غواص را همان نهادینه شدن ارادت قلبی قهرمانان به شهدا و تصدیق مکتب سازش ناپذیری اسلام در برابر ظلم و استکبار خواند و بیان داشت: تقدیم مدال قهرمانان به شهدا حرکتی مجزای از آموزه های دینی نیست و بیانگر ایمان ، ارادت و باور به این است که شهدا در واقع با اهدای جان گرانبها، عزت را خلق کردند و در مملکت اسلامی ایران که این سربلندی و آزادگی و امنیت را مرهون آنان هستیم شایسته و زیبنده تر از همه برای کسب مدال، شهدا می باشند.

فرمانده سپاه کربلاحرکت ورزشکاران را حرکت در مسیر پهلوانی یاد کرد و اظهار داشت: آنچه برای ملت و خود ورزشکاران در جامعه اسلامی ارزش دارد، درخشش در مسیر ادب، اخلاق، جوانمردی و کمال است.

وی اقتدا به شهدا و علی بن ابیطالب(ع) را در همه زمینه های زندگی و ورزشی مهم برشمرد و بیان کرد:زینت بخش بشر همین اقتدا و حرکت در مسیر ارزشهای اسلامی است که انتظار می رود ورزشکاران و مدال آورانی که جهانی و بین المللی می شوند این ندا را فریاد زنند.

سردار بابایی فراگیری فریاد یا علی(ع)، یاحسین(ع)، یا زهرا(س)، یا ابوالفضل(ع) و ائمه(ع) خواستار شد و گفت: همزمانی که بواسطه اعتقاد و ایمان درون این فریاد برخاسته می شود، بیانگر ارادت و محبت به اهل بیت(ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها