رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: بیمارستان شفیعیه زنجان با اعتباری که از وزارت بهداشت و درمان دریافت کرده است و به یک کلینیک ویژه کامل تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۷۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

علیرضا بیگلری در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: 9 کلینیک ویژه ی عظیم در کشور احداث خواهد شد که بیمارستان شفیعیه زنجان نیز جزء آن هاست و در شهرستان های ابهر و خدابنده نیز کلینیک های ویژه ای احداث خواهد شد.

وی در ادامه به خدمات ویژه در این کلینیک ها اشاره کرده و افزود: در این کلینیک ویژه  پزشکان همه ی تخصص ها حضور داشته و حق ویزیتی که دریافت می کنند 10 درصد حق پزشکان در مطب خواهد بود.

بیگلری از احداث بخش ناباروری در استان خبر داده و عنوان کرد: این بخش بدون نیاز به بخش خصوصی به صورت دولتی اداره خواهد شد.

وی به برگزاری همایش سراسری در استان اشاره کرده و اظهار داشت: 18 تا 20 شهریور سال جاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان میزبان همایش سراسری کمیته های دانشجویی است.

این مقام مسئول به آماده سازی دانشگاه برای آغاز سال تحصیلی اشاره کرده و افزود: ظرفیت برخی از رشته های دانشگاه افزایش خواهد یافت.

وی درخصوص از اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان نیز خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت عزمی بسیار قوی می طلبد که این طرح در استان بسیار خوب عمل کرده است.

بیگلری ادامه داد: بیشتر مردم استان در زمینه ی پرداخت هزینه های بیمارستان بسیار مشکل داشتند که با اجرای این طرح، کسی مشکلی ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، از کسب رتبه ی پنجم توسط دانشگاه در کشور در خدمات رسانی به مردم حاشیه شهر خبرداده و افزود: 180 هزار نفر تحت پوشش کامل بیمه سلامت قرار گرفته اند که هدف دگذاری وزلرتخانه بر این است که کل مردم استان  تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند.

وی این طرح را انقلابی در جهت حفظ سلامتی جسمی و روانی مردم دانست و تصریح داشت: همه ی مراکز درمانی روستایی استان در طی این طرح، دارای پزشک شده اند و این در صورتی است که در سال گذشته 36 درصد مراکز درمانی روستایی پزشک نداشتند.

بیگلری افزود: 100 درصد مراکز بهداشتی درمانی و تمامی بیمارستان هایی که در ابتدای طرح قرار بر تعمیر داشتند، همه تعمیر شده اند و مراکزی نیز احداث شده و شروع به کار کرده اند.

ارسال نظرات