آئین تشییع شهدای غواص و خط شکن مازندرانی کربلای4 با حضور بی سابقه مردم ساری از میدان شهدای ساری مرکز مازندران آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۶۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲



خبرگزاری بسیج مازندران، از ساعتی قبل مراسم تشییع 30 شهید خوشنام دفاع مقدس که در منطقه ام الرصاص عراق در زمستان 93 کشف شدند در ساری آغاز شد سیل جمعیت بفدری است که امکان نزدیک سدن به تابوت شهدا برای همگان مقدور نیست.

جمعیت ارداتمند وشیفته شهدا در ساری بقدری است که به نظر می رسد همه مردم از خانه یشان خارج شدند و هیچ کس حاضر نشد از این فرصت بی بدیل که در واقع جزء کسب ذخائر آخروی بشمار می رود استفاده نکند.

این مراسم مانتویی و چادری، رپ و غیر رپ ، فلان وفلان را نمی شناسد همه آمدند تا ثابت کنند آنجا که نیاز اسلام است، که نه منت باشد،بل همان نیاز انسان است ، شعور بالایشان همه چیز را تحت شعاع قرارمیدهد.

زنان و دخترکان با بستن سفرهای نمادین عقد و مجمع به سر هلهله کنان و گریه کنان می خواهند که شهدا یاریشان کند، شهدا شافی شان باشند.

امروز دیگر لاک و ناخن زدن، ساپورت و ... پوشیدن در نمایش نمی آید امروزهمان زمان حساس وحدت بصیرت و مقاومت است که به نمایش آید.

امروز پذیرفتن یا نپذیرفتن توافق مطرح نیست امروز اقتداری مطرح است که منجر به پذیرا شدن حق مذاکره برای ایران است.

امروز برای ملت آگاه پذیرش توافق، یک فریب تلقی می شود که در دام دشمن به منظور تکیه نکردن بر اقتصاد درون زا و مقاومتی بیافتیم، تا همیشه وابسته و سر سپرد بمانیم، نه، امروز زمان هشیاریست، زمان خنثی کردن نقشه و توطئه استکباریست.

جنگ دشمن جنگ غریبی است، اصلا زمانه زمانه غریبی است، زیرگی در جنگی است که بی خونریزی می کشند، توطئه های رنگین می سازند بسان توافق تا در آن آرامی سازش پذیری همه چیزمان را بگیرند ، و مهمش راه اندازی جنگ اقتصادیست.

راه حلش هم دفاع اقتصادی است که در هنگامه جهاد اقتصادی مراقب زوایای ارزشی و انسانی باشیم تا نکند غافل از اصل اسلام شویم، اصلی که به فرهنگ اسلام مرتبط است، فرهنگ وزانت حجاب و متانت عفاف، و این پیام شهداست که در مسیرش قدم گذاشته ایم.

امروز مردم ایران که خودمانیم، جهان، نه، بلکه ملائک هم برهمه مردم مازندران و راست قامکتان اسلام و ارزشهایش قبطه می خورند، آفرین بریکا یک شما که شور رات با شعور در هم آمیختید تا ثابت کنید قدر شناسی را از آموزهای اسلام بر کردید.

امروز همه مردم می گویند؛ آی دشمن، آی آمریکا، وآی استکبار ما بصیرت داریم و انتخاب کردیم و به یاری خدا پا برجا بوده و خواهیم ماند واز ولایت فقیه حمایت کرده و همواره پشت سرش در حرکتیم و لحظه ای اورا تنها نخواهیم گذاشت تا بر اسلاممان، ایمانمان و زندگی مان لطمه و خدشه ای وارد نگردد.

وبراین هم قانع نیستیم و تا مظلومان عالم را به لطف نصر الهی رهایی ندادیم و اسلام را با همه زوایا و ابعاد اصیل و واقعی اش در جهان نیافراشتیم کوتاه نمی آییم واین در ذات و خون همه ایرانیان بویژه سرزمین علویان سرشته است.

مردان و پسرکان هم در این شهر کم نگذاشتند، انگار که نه این مردم در روزهای عادی سال بودند که رخت های عاریت گرفته فرهنگ غرب برتن می کردند و ادای غربیان نمایش می دادند.

امروز هوای ساری هوای اسلام شد، هوای آزادگی و آزادی واقعی شد،هوای عزت خواهی و سر بلندی وفخر فروشی از وجود این شهدا شد.

اشک ها وگریه های جوانان چه پسر، چه دختر برگونه ها جاریست و صیقلی برای قلب باقی است.

امروز خشم ملت حاکیست و یک دل ویک زبان استکبار ستزی و مرگ برامریکا بر زبان جاریست.

این مراسم همچنان ادامه دارد و مردم عزادار ساری پس از تشییع شهدای غواص به سمت حسینیه عاشقان سپاه ساری با بدرقه شهدای شهرهای سراسر استان به منظور تشییع بردستان امت و تدفین، شهید معلمی را مجددا به سمت گلزار شهدای مرکز مازندران تشییع کرده تا در آنجا تدفین نمایند.

مراسم تشییع و تدین سایر شهدای شناسایی شده و نیز خوشنام کربلای4 در مناطق از پیش تعین شده سراسر استان در زمان های مشخص متناوبا برگزار می شود . صلوات
ارسال نظرات
پر بیننده ها