پاغ موزه دفاع مقدس منطقه‌ای برای به نمایش گذاشتن ایثارگری‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین عموم مردم است و این ارزش‌های اسلامی به همگان نشان داده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۵۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲




خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده در حاشیه برگزاری آیین وداع با شهدای غواص در پارک موزه دفاع مقدس ساری با تسلیت سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، اظهار کرد: امام صادق (ع) مکتبی بالنده و پوینده برای تاریخ به ماندگار گذاشت.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان اینکه ملت ایران اسلامی سخت‌ترین کارها را پیش بردند، گفت: مردم مازندران در تشییع و وداع با شهدای گمنام گل کاشتند و انصافا استقبال مناسبی داشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی سخت‌ترین کارها را پیش بردند، افزود: مردم مازندران در تشییع و وداع با شهدای گمنام گل کاشتند و انصافا استقبال مناسبی داشتند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به چشم‌انتظاری بسیاری از خانواده‌های شهدا، بیان کرد: پارک موزه دفاع مقدس منطقه‌ای برای به نمایش گذاشتن ایثارگری‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین عموم مردم است و این ارزش‌های اسلامی به همگان نشان داده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پارک موزه‌های دفاع مقدس تریبون همیشگی ایثارگری‌های شهدا هستند، ادامه داد: هر کسی در هر جای جهان و ایران می‌تواند در این مکان حضور یابد و از پارک بازدید کند.

باقرزاده با بیان اینکه مردم مازندران نقش برجسته‌ای در پیروزی جنگ تحمیلی داشتند، افزود: تنها سه استان توانستند به صورت موفق پارک موزه دفاع مقدس احداث کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نقش داشتند، اضافه کرد: پارک موزه‌های دفاع مقدس رویکرد جدید کشور که در چند سال اخیر در ایران در حال ساخت است.

فرمانده کمیته جست‌‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پارک موزه‌های دفاع مقدس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مکان‌های خاص و متناسب با شرایط احداث می‌شود، تصریح کرد: رودخانه تجن نماد اروند و عملیات والفجر هشت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها