مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار در اولین یادواره شهید افراسیاب رمضانی در گلزار شهداء روستا حاجی آباد، گفت: شور حسینی نسل ها را در کنار یکدیگر قرار می دهد.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۴۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید میثم نبوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت رئیس فقه جعفری حضرت امام صادق علیه السلام، گفت: همه کوشش و تلاش دشمن در کنار سرمایه گذاری های فراوان، برای افزایش شکاف بین نسل امروز و دیروز است لیکن در این راه باید هوشیار بود.

حجت الاسلام نبوی همچنین با طرح این سوال که امروزه چه الگویی در بین زنان جامعه می تواند به بزرگی فاطمه زهرا سلام الله علیها باشد؟ تصریح کرد: امروزه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند؛ اما در این بین چه کسی است که می تواند برای نسل های متمادی و برای تمامی مردم جهان و نه تنها ایران اسلامی چون فاطمه زهرا سلام الله علیها الگو باشد.

وی افزود: امام صادق علیه السلام درباره عظمت و بزرگی این بزرگ بانوی جهان اسلامی می فرمایند، خلق در شناخت فاطمه سلام الله علیها عاجز است و این تاکید از آن سو اهمیت دارد که ایشان نه تنها جهان اسلام، مومنان و یا شیعیان؛ بلکه همه خلق را مورد خطاب قرار می دهند.

نبوی افزود: در باره شهدا نیز زمانی که این عزیزان با لباس های خونی نشان و در لحظه شهادت برای حب خالق یکتا انتخاب شدند، وفای به عهد خداوند آنان را محشور می سازد لیکن مقام شهدا بسیار بالا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار، تصریح کرد: این فاصله بین نسل پدران و فرزندان، از طریق برگزاری آئینی چون یادواره شهدا، راهیان نور، عاشورای حسینی و ماه مبارک رمضان کمتر می شود.

لازم به ذکر است: این یادواره شهداء به همت حوزه بسیج امام محمد باقر علیه السلام گهرو در روستای حاجی آباد با حضور کلیه اقشار مردم برگزار گردید.

ارسال نظرات