به مناسبت بزرگداشت هفته کرامت جشن زیر سایه خورشید در شهرستان مهریز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۴۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز:  بخشی از هشتمین دوره جشن های دهه کرامت با عنوان «زیر سایه خورشید» اواخر مردادماه امسال، برای اولین بار و با حضور تعدادی از خدام حرم علی بن موسی الرضا(ع) در شهرستان مهریز برگزار می شود که شهرداری مهریز آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری این جشن اعلام کرد.

نشست هماهنگی برگزاری این جشن؛ با حضور فرماندار و برخی مسئولین ذیربط در محل فرمانداری برگزار و شهرداری مهریز آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری این جشن اعلام کرد.

مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان مهریز در این نشست هدف از برگزاری این جشنواره را نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد برگزاری جشن های معنوی همانند مراسم های عزاداری و در راستای ترویج شادی و نشاط همراه با معنویت در دهه کرامت عنوان کرد .

وی گفت: این جشن ها در مرکز استان با محوریت ستاد برگزاری جشن های دهه کرامت و هیئت انصار ولایت یزد و مساعدت دستگاههای اجرایی، به خوبی جای خود را باز نموده به نحوی که در چند سال گذشته مراسم اختتامیه آن با حضور دهها هزار نفری مردم در یــزد به انـجام رسیده است و انشاءالله که بتوانیم ما نیز با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان، برنامه خوب و مفید و با کیفیتی را برگزار نمائیم.

سیدکاظم کمالیان در خصوص زمان برگزاری این برنامه خاطر نشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته روز چهارشنبه مورخ 28 مردادماه برای برگزاری این برنامه در مهریز انتخاب شده است که در این روز با حضور خدام حرم حضرت ثامن الحجج، برنامه های متنوعی نظیر، عیادت خدام از بیماران بیمارستان و اهدای بسته‌های تبرکی به بیماران، بازدید از آسایشگاه سالمندان، بازدید از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برافراشتن پرچم سبز رضوی و در نهایت برگزاری جشن بزرگ شهرستانی با حضور خدام حرم رضوی به انجام می رسد.

 

ارسال نظرات