مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد

خدمات ویژه بیمه کوثر برای اولین بار در کشور به فعالان رسانه استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ارائه خدمات ویژه بیمه کوثر برای اولین بار در کشور به فعالان رسانه استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۲۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله نجفی امشب در نشست با رئیس بیمه کوثر استان بوشهر ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: در جامعه رسانه‌ای یکسری مشکلات وجود دارد ولی در عوض این جامعه تاثیرگذار رسالت سنگینی بر دوش دارند که در عرصه فرهنگ‌سازی به عنوان قویترین ابزار تأثیرگذار حساب می شود.

نجفی ادامه داد: ایجاد بسیج رسانه آغازگر یک رویداد بزرگ و تحولی عظیم در جامعه ما شده است و بدون تردید یکی از عوامل تبدیل شدن به قدرت برتر رسانه نیروی عالم، هوشمند، پرتلاش و دارای سطح بالای تعهد به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده که باعث این تحولات شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز تنها راه مبارزه با فرهنگ غرب و تهاجم فرهنگی استفاده از ظرفیت رسانه است، بیان کرد: باید به دنبال تهیه خوراک فرهنگی سالم برای فرزندان این مرز و بوم باشیم و این مهم تنها از طریق رسانه ها امکان پذیر است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: ایجاد بسیج رسانه در راستای تشدید نشاط و شادمانی و حرکت بر مدار انقلاب اسلامی بوده است.

نجفی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب ایران اسلامی با تلاشهای وافر خود در عرصه خبر و رسانه نماد بارزی از تعهد، تخصص، امانتداری و سلامت کاری را به نمایش گذاشتند و باوجود تمامی مشکلاتی که در عرصه کاری خود دارند همچنان استوار و ثابت قدم در مسیر پیشبرد منزلت رسانه‌ای خود گام بر می‌دارند.

وی با تاکید بر اینکه به زودی تسهیلات ویژه بیمه کوثر به اصحاب رسانه ارائه خواهد شد، تصریح کرد: سعی داریم با همکاری بیمه کوثر بوشهر به ارائه خدمات ویژه این بیمه برای اولین بار در کشور به فعالان اصحاب رسانه داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیجیان رسانه برای آشنایی بهتر ما می‌توانند یا به آدرس بوشهر، خیابان جانبازان، کوچه لاله 23 ساختمان اقشار بسیج مراجعه کرده یا با شماره 07731535148 تماس بگیرند.

رئیس بیمه کوثر بوشهر نیز در ادامه به اهمیت حضور بسیجیان رسانه در عرصه‌های مختلف نظام پرداخت و گفت: بر خود وظیفه می‌دانیم تا در بیمه کوثر بوشهر خدمات این بیمه را به شکل ویژه‌ای به بسیجیان رسانه ارائه دهیم.

محمد برزگری با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات ویژه به بسیجیان رسانه با سازمان بسیج رسانه قرارداد مهمی منعقد کرده‌ایم، ادامه داد: یکی از این خدمات بیمه شخص ثالث است که بیمه‌نامه آن با تخفیف 20 درصد و با اقساط 10 ماهه ارائه خواهد شد.

برزگری با بیان اینکه بیمه بدنه خودرو یکی دیگر از این خدمات است که در قرارداد فی‌مابین بیمه کوثر و بسیج رسانه منعقد شده است، تصریح کرد: صدور بیمه‌نامه بدنه خودرو با تخفیف 55درصد و اقساطی است.

وی خاطرنشان کرد: صدور بیمه‌نامه عمر، بیمه عمر و بازنشستگی بصورت سازمانی و تخفیف ویژه و صدرو بیمه‌نامه آتش‌سوزی مسکونی پرداخت 24 ساعته با تخفیف 40 درصد از دیگر خدمات ما به این قشر خدوم جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات