خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی؛

مومیوند به عنوان فرماندار تویسرکان معرفی شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از زحمات مهرداد موسوی فرماندار سابق تویسرکان تجلیل و حبیب مومیوند به عنوان فرماندار تویسرکان معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۶۰۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، امام جمعه تویسرکان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید تویسرکان گفت: در سایه تعامل و تعاونی که قرآن مجید بر آن تأکید دارد می توان به پیروزی حقیقی رسید.

حجت الاسلام مرتضی موحدی با تشکر از فرماندار سابق از فرماندار جدید خواست: با توجه به شرایط حساس انتخابات در اسفند ماه جاری فضایی را در جامعه شکل دهد تا در عین رقابت سالم، محیطی با نشاط در جامعه ایجاد شود.

فرماندار سابق تویسرکان نیز گزارشی از عملکرد 18 ماهه خود ارائه داد و گفت: سعی شد در این حدود 18 ماه به تمام مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرستان نگاهی ویژه شود.

مهرداد موسوی از فرماندار جدید با ارائه پیشنهادی خواست: تغییر الگوی کشت در تویسرکان سریعتر انجام شود تا شهرستان به سمت کشت های با مصرف پایین آب رود و نیز اقداماتی درباره خارج کردن تویسرکان از تک محصولی بودن انجام شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: تمام تلاش ما همکاری با مسئولان برای پیشبرد اهداف متعالی در راستای اعتلای شهرستان است.

محمدمهدی مفتح به پیگیری خود برای حضور مسئولان ارشد و بلندپایه کشوری در تویسرکان برای شناساندن مشکلات و کاستی های شهرستان اشاره و اظهار کرد: مسئولان با شناخت مشکلات بیشتر رسیدگی می کنند و این موضوع در اختصاص بودجه ها متناسب با این بازدید ها اثرگذار است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است تا سرمایه گذاران در تویسرکان حضور یابند اما برخی اوقات شرایط طور دیگری رقم می خورد و حتی برخی بانک ها هم عملکرد درستی ندارند و از این رو مانعی برای حضور سرمایه گذاران در تویسرکان می شوند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت گفت: متأسفانه در سال های قبل برای تخصیص بودجه ها کم کاری شده است و انتظار می رود زمانی که بودجه ای برای تویسرکان مصوب می شود مسئولان تلاش خود را برای اختصاص آن به نحو مطلوب انجام دهند.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان نیز، شهرستان تویسرکان را شهرستانی تاریخی با محرومیت های تاریخی دانست و از فرماندار جدید خواست با تعال و همدلی و همکاری با سایر ارگان ها به ویژه دکتر مفتح و امام جمعه شهرستان در راستای پیشرفت شهرستان تویسرکان قدم بردارد.

حبیب مومویند فرماندار جدید تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه شعار او همت همگانی برای توسعه شهرستان تویسرکان است، گفت: در سال های گذشته موانع و مشکلاتی بر سر راه بود تا این شهرستان با قدمت فرهنگی و اجتماعی به علت های به جایگاه اصلی خود نرسد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در حدود 23 سال در ادارات مختلف تویسرکان مشغول خدمت بوده ام مشکلات آن را می شناسم و تمام سعی من برای حل این مشکلات خواهد بود.

در این مراسم از زحمات 18 ماهه مهرداد موسوی فرماندار سابق تویسرکان تقدیر و حبیب مومیوند به عنوان فرماندار جدید تویسرکان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار