در استقبال 30 شهید غواص مازندران3
جمعه‌ها برای کمک به خانواده سرکار می‌رفت، در خانه به مادرش کمک می‌کرد و مانند دخترها کمک کار مادرش بود، زمانی که از مدرسه برمی‌گشت غذا برای خوردن آماده نبود گلایه‌ای نمی‌کرد وسعی می‌کرد برادرش را نیز قانع کند.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۸۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳





خبرگزاری بسیج مازندران، خواستم از ویژگی‌های اخلاقی‌اش بپرسم که بحث علاقه‌مندی‌اش به رهبر انقلاب از زبانش جاری شد و گفت: علاقه خاصی به امام خمینی(ره) داشت، پایبند مسجد و بسیج بود، در امور کمک به مسجد و بسیج پیشگام بود، همیشه پای ثابت نماز جمعه بود، دو برادر کوچک سه ساله و هفت ساله را برخی مواقع با خودش به نماز می‌برد، جمعه‌ها برای کمک به خانواده سرکار می‌رفت، در خانه به مادرش کمک می‌کرد و مانند دخترها کمک کار مادرش بود، زمانی که از مدرسه برمی‌گشت غذا برای خوردن آماده نبود گلایه‌ای نمی‌کرد وسعی می‌کرد برادرش را نیز قانع کند.
خاطرات حیات پسرش بار دیگر جلویش رژه می‌رفت و چنان با ذوق و شوق تعریف می‌کرد که دلم نمی‌آمد وسط حرفش صحبت کنم که خودش کلام خودش را قطع کرد و پرسیدم چند ماه پس از اعزام به جبهه به خانه برگشت؟
پدر شهید بالویی به فرش‌های خانه خیره شد و یاد زمانی که پسرش به خانه برگشت افتاد و گفت: 6 ماه مریوان بود، بعد از 6 ماه 20 روز در خانه بود بعد از 20 روز عازم منطقه جنوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها