در استقبال 30شهید غواص مازندران6
حسینعلی را دیدم که اسلحه در دست نداشت، در لجن‌ها افتاده بود، ولی با وجود زخم ناشی از گلوله لجن‌ها را گلوله گلوله می‌کرد و به سمت عراقی‌ها پرت می‌کرد.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۷۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹




خبرگزاری بسیج مازندران، یکی از رزمندگان دفاع مقدس که بعدا به درجه شهادت نائل آمد، شهید نقدی نام داشت که درباره نحو شهادت حسینعلی گفت: حسین علی را دیدم که اسلحه در دست نداشت، در لجن‌ها افتاده بود، ولی با وجود زخم ناشی از گلوله لجن‌ها را گلوله گلوله می‌کرد و به سمت عراقی‌ها پرت می‌کرد.
با وجود دریافت خبر شهادت، ولی ناامید نبودیم، زمانی که اسرا را می‌آوردند سراغ فرزندم را می‌گرفتیم ولی ظاهرا حسینعلی قرار نبود به این آسانی خودش را به ما نشان دهد، در ماه‌های اخیر بحث حضور شهدای غواص و خط‌شکن مربوط به کربلای چهار در کشور مطرح شده بود.

از زمان اعلام حضور شهدای غواص و خط‌شکن عملیات کربلای چهار همه خانواده احساس کردیم که حسینعلی در بین شهدا حضور دارد، ماه مبارک رمضان بود که پس از حضور در مسجد عازم معراج شهدای تهران شدم، تا ظهر فردا در معراج شهدا بودم، در بین شهدا ناله کردم و گفتم پسرم اگر در بین شهدا هستی خودت را به ما نشان بده چشم انتظاری واقعا سخت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر عازم بهشهر شدم که در همان روزها به ما اعلام کردند که یوسف شما پیدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها