در اطلاعیه‌ مسئولان شهرستان نور آمده است که پیام حضور مردم در تشییع شهدای غواص ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه جهانی است.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۶۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، امام جمعه شهرستان نور، نماینده مردم این شهرستان در مجلس و فرماندار نور در پیام مشترکی از حضور مردم شهرستان نور در مراسم استقبال کاروان شهدای غواص و تشییع 30 خط‌شکن عملیات کربلای چهار تقدیر و مراتب سپاسگزاری خود را از این مردم غیور اعلام داشتند.

در این پیام آمده است: بار دیگر عطر شهادت، کوچه باغ‌های شهرمان را از شمیم ایستادگی و ایثار معطر کرده و شهیدان از سفر برگشته ما را غافل‌گیر کرده‌اند.

در بخش دیگری از این پیام بیان شد: تشییع پیکرهای پاک 30 شهید غواص کربلای چهار شهر را بر سیل عظیمی از حضور مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام عزیز و رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی تبدیل کرده که غبارهای خستگی از فراموشی لاله‌ها را از چهره ما جاماندگان از غافله شهادت شست.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار نور، رویان و رستم‌رود و ایزدشهر به همراه خیل خودجوش مردم این شهرستان شهیدپرور با حضور بی‌نظیرشان در خیابان‌های شهر زیر تیغ آفتاب سوزان سر از پا نشناخته و آغوش مهربانی و وفاداری را به روی غواصان شهید گشوده‌اند که همه ناظران را به تحیر واداشته‌اند.

پیام این حضور یعنی ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه جهانی و پایداری در اصول و ارزش‌های والای انقلاب و دستاوردهای خون شهیدانی است که با دست بسته در خاک خفتند تا ما آزادانه در برابر دشمن امروز ایستادگی کنیم.

در پایان این پیام ضمن سپاس بیکران از خدای منان از عنایات الهی به این سرزمین، از اقشار مختلف اعم از زن و مرد و پیر و جوان و کودک روستایی و شهری به‌خاطر این حضور حماسی و شگفت‌انگیز سپاسگزاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها