خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر از برگزاری مسابقات کشتی بسیج در سالن پوریای ولی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: نفرات برتر این دوره به مسابقات استانی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۶۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

حسین ترک‌زبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از برگزاری مسابقات کشتی در بین بسیجیان به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر در سالن پوریای ولی شهرستان ملایر خبر داد و افزود: ورزش یکی از اموری است که همه باید با آن سر و کار داشته باشند و با ورزش کردن روح و جسم خود را شاداب و سالم نگه دارند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در زندگی اظهار داشت: مقام عظمای ولایت نیز همواره مردم را به ورزش سفارش می‌کنند چراکه ورزش، سلامتی و شادابی جامعه را به همراه دارد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مسابقات کشتی بسیج در وزن‌های مختلف برگزار شد، تصریح کرد: نفرات برتر هر وزن به مسابقات استانی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات محمدجواد روستایی، محمدجواد غلام طجری، رضا شادابی پور، احمدرضا آقایی، ایمان نجفی، محمد فرهانی، سجاد چهاردولی و محمد حسین مطلبی در این دوره از مسابقات مقام نخست را کسب کردند و به مسابقات استان معرفی شدند.

*تیم کاراته ملایر عنوان دوم مسابقات انتخابی بسیج استان را کسب کرد

ترک‌زبان یادآور شد: تیم کاراته بسیج شهرستان ملایر نیز با شرکت در مسابقات انتخابی بسیج استان و کسب دو مقام اولی، یک مقام دومی و سه مقام سومی در بین تیم های شرکت کننده به مقام دوم رسید.

وی اظهار داشت: در این مسابقات نیز نفرات اول به مسابقات کشوری که شهریور ماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود راه یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات