مراسم تشییع و شبی با سردار شهید غلامرضا بیژنی با حضور سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم ندسا و جمعی از خانواده­های شهدا و ایثارگران در مصلی جمعه برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۳۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: اگرچه بازگشت پیکر سردار شهیدی که حدود سه دهه در غربت بود و اکنون به زادگاهش برگشته است تجدید داغ این عزیز را به همراه دارد و این داغ جای تسلیت دارد امّا چون انتظار برای بازگشت وی بالاخره به پایان رسید و این شهید بزرگوار در کنار پیکر برادر شهیدش به خاک سپرده می­شود جای بسی تبریک دارد.

دکتر ارسلان زارع تصریح کرد: شهدای ما کسانی بودند که برای پاسداری از آرمان­های انقلاب اسلامی مجاهدت فراوان کردند تا در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و ما امروز می­بینیم که شهادت آن­ها همچنان موجب عزّت نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم هست.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم ما در کمال امنیت و آرامش و در اوج اقتدار در منطقه پرتلاطم خاورمیانه مراحل توسعه و رشد و ترقی را می­پیمایند همه این­ها مرهون مجاهدت­ها، تلاش­ها و خون شهداست.

پیش از نماز مغرب و عشاء نیز پیکر مطهر این شهید توسط مردم شهید پرور برازجان از چهارراه الفتح برازجان تا مصلی جمعه برازجان تشییع شد.

هم­چنین در حاشیه این مراسم، زیارت عاشورا برگزار و دل نوشته­ای توسط فرزند سردار شهید غلامرضا بیژنی قرائت شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات