کاری از «خونه خنده یزد» و گروه هنری«باهم»؛

یزدی ها بزودی پای نمایش طنز «پنج دری» می نشینند

نمایش طنز پنج دری کاری از گروه طنز«خونه خنده یزد» و گروه هنری«باهم» به کارگردانی جعفر دلدلزاده از تاریخ 21 مردادماه هنر خود را در تالار فرهنگ اداره ارشاد اسلامی به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۸۵۵۳۵۲۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزدهنر؛ نمایش طنز «پنج دری» کاری از گروه طنز«خونه خنده یزد» و گروه هنری«باهم» به کارگردانی جعفر دلدلزاده از تاریخ 21مردادماه سال جاری هنر خود را در تالار فرهنگ اداره ارشاد اسلامی به نمایش می گذارند.

این نمایش بر اساس طرحی از جعفر دلدلزاده به نویسندگی کرامت یزدانی، مدیریت محسن حائری زاده، طراح صحنه: ابوالفضل سلیمی، طراح نور: احسان نیک محضر، آهنگساز: مجتبی هراتی و با هنرمندی بازیگران توانمند استان رضا بحری، مسیح دهقانی، قاسم پرهیزکار، فاطمه مجيبيان، سمیه بليانی، سهیلا ستوده نیا و دو کمدین محبوب استان صاحب حائری زاده و علیرضا حائری زاده به اجرا در خواهد آمد.

نمایش«پنج دری» از تاریخ 94/05/21 الی ... شهريور هرشب رأس ساعت 20:30 در محل سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد واقع در بلوار دانشجو، جنب استخر عدالت اجرا می شود.

گفتنی است بليط این نمایش در سه شب اول اجرا با تخفیف 50 درصد برای علاقه مندان ارائه میگردد و علاقمندان جهت رزرو بلیط نمایش با شماره 09374037273 تماس بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار