خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی تایید محتوا سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین با حضور مسئول تایید محتوا سپاه صاحب الامر(عج الله تعالی شریف) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۳۰۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، به همت مسئول دفتر تایید محتوا بر محصولات فرهنگی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین کارگاه آموزشی تایید محتوا در سالن فرماندهی برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار حمید آقاجانی مسئول دفتر بررسی و تایید محتوا سپاه صاحب الامر قزوین  در این مراسم گفت : تایید محتوا یک ماموریت مهم در حفظ و نگهداری از ارزش‌های سپاه و بسیج است، و این مهم  در رده‌ها، گذرگاه محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در سپاه و بسیج است.

مسئول دفتر تایید محتوا اذعان کرد: تصاویر، اشکال، اطلاعیه، کلیپ، اعلان (پوستر)، برنما (بنر) و کلیه محصول فرهنگی تولیدی هر کدام در خود یک پیامی ضمنی در خود دارد که مخاطبانش عموم مردم و در معرض دید و منظر ده‌ها نفر در خارج سازمان قرار می‌گیرد و قبل از انتشار باید مورد بازبینی و دقت قرار گیرد.

در ادامه افزود: اصلی‌ترین وظیفه‌ی مسئولان دفاتر تایید محتوا در رده‌ها را، نظارت تخصصی بر نشریات،هنر های نمایشی و تجسسی، کتاب‌ها، برنامه‌ها و مناسبت‌های و عناصر فرهنگی دانست و یادآور شد: عرصه نشر همواره در میان مخاطبان جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که حتی توسعه رسانه‌های دیداری و شنیداری نیز نتوانسته از اعتبار و اهمیت آن بکاهد.

سرهنگ آقاجانی با بیان اینکه ماموریت تایید محتوا حقیقتا خیلی سنگین است گفت: این کار ریزبینی و دقت ویژه‌ای می‌طلبد و این کار تخصصی است.

وی  خاطرنشان کرد: کلیه عوامل و عناصری که در برنامه‌های فرهنگی بسیج و مناسبت‌های مختلف استفاده می‌شود از قبیل مداح، سخنران، مجری و قاری قرآن در یادواره‌های شهدای محلی و شهرستانی و جشن‌ها اخذ تایید محتوا شود.

وی یکی از ماموریت‌های مهم و ذاتی دفاتر تایید محتوا در رده‌های بسیج را نظارت بر محتوای فرهنگی تبلیغی دانست و گفت: وقتی صحبت از فعالیت‌های فرهنگی می‌شود منظور کلیه اقدامات و فعالیت‌هایی است بر گرایشات ذهنی، باورها و اعتقادات و رفتار نیروها اثرگذار است

 گفتی است در پایان  این کارگاه آموزشی از مطالب عنوان شده آزمون کتبی بعمل آمد و به نفرات برتر جوایزی اعطا شد. در کارگاه آموزشی یک روزه 50 تن از فرماندهان، مدیران عقیدتی نظارت و مسئولان فرهنگی حوزه‌ها  ناحیه امام حسن (ع)حضور داشتند.

 

1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها