خبرهای داغ:
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان با حضور در جمع بسیجیان پایگاه شهید شوانه گفت: بسیجیان پایگاه شهید شوانه حوزه ثارالله سپاه بوکان در عرصه ورزش شهرستان حضوری موثر و غیر قابل انکار دارند.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۴۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، انور ملا رحیمی با حضور در جمع بسیجیان پایگاه شهید شوانه گفت: بسیجیان پایگاه شهید شوانه حوزه ثارالله سپاه بوکان در عرصه ورزش شهرستان حضوری موثر دارند.

مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان افزود: نقش نخبه های بسیجی این پایگاه در گسترش اخلاق ورزشی شهرستان غیرقابل انکار است.

وی گفت: با توجه به پتانسل و نیروهای متخصص و دلسوزدر این پایگاه مقاومت، هنوز جا برای رشد بیشتر وجود دارد که این امرموجب شده است این پایگاه مقاومت،جایگاه ویژه ای در بین خانواده های بوکانی داشته باشد.

ملارحیمی با اشاره به جمعیت بیش از یک هزار و دویست نفری بسیجیان جوان و با انگیزه این پایگاه بیان کرد: اینکه امروزه به عینه مشاهده می شود،خانواده های این شهرستان با اعتماد و تعلق خاطر بیشتری فرزندان خود را به این پایگاه بسیج و سایر پایگاه های مقاومت و باشگاه فرهنگی ورزشی فتح شهید شوانه متعلق به نهادی ارزشی می فرستند که این مهم بالاترین و ارزشمندترین امتیازی است که این تشکل مردمی دارد و باید از این فضا برای توسعه بیشتر اخلاق در ورزش استفاده کرد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان اظهار داشت: بسیج با سابقه درخشانی که در عرصه دفاع مقدس در کشورمان دارد یکی از مهمترین سازمان های مردم نهاد کشور است و فعالیت آن محدود به زمان و مکان خاصی نیست.

وی یادآور شد:در برهه ای از زمان با توجه به هجوم دشمنان به میهن اسلامی بسیج نقش بسزایی در آماده سازی و دفاع از کشور و میهن اسلامی داشت و در حال حاضر هم در عرصه های فرهنگی،هنری، اجتماعی، ورزشی و به خصوص رسانه ای نقش فعالی دارد.

ملارحیمی تاکید کرد: با توجه به شناختی که از بسیجیان این پایگاه دارم، بسیجیان پایگاه شهید شوانه می توانند موتور محرکه اخلاق اسلامی و منش پهلوانی در ورزش شهرستان و حتی خیلی فراتر از آن باشند.

ارسال نظرات