خبرهای داغ:
به منظور بررسی عملکرد صورت گرفت؛

بازدید سردار مهدوی نژاد از حوزه بسیج سید معصوم(ع) قم

سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور در حوزه مقاومت بسیج سیدمعصوم(ع) از عملکرد این حوزه سرکشی نمود.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۸۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با حضور در مجموعه حوزه مقاومت بسیج سیدمعصوم(ع) ناحیه امام رضا(ع) از عملکرد این حوزه بازدید و سرکشی نمود.

وی در این دیدار طی سخنانی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بسیجیان منطقه نیروگاه اظهار کرد: هر وقت توفیق حضور در جمع بسیجیان این حوزه را پیدا می کنم، از روحیه بالا وشادابی بسیجیان این حوزه بهره مند می شوم.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه به لحاظ جمعیتی، این منطقه دارای جمعیت بیشتری است، ابراز کرد: وجود نیروهای ارزشی، با ظرفیت و توانمندی بالا و تقدیم بیشترین شهدا به نظام می تواند منجر به احداث پایگاه های جدید بسیج در این منطقه شود.

وی پرداختن به شجره طیبه صالحین را یک ضرورت دانست و افزود: بایستی در صالحین به سمت کیفی سازی برویم و افرادی که جذب بسیج می شوند در این حلقات تربیتی سازماندهی شوند تا بتوانیم نیروی تراز انقلاب تربیت کنیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم انجام برنامه ها و فعالیت های جانبی صورت گرفته در بسیج را خوب توصیف نمود و بیان کرد: تمام تلاش ها بایستی این باشد که ماموریتهای ابلاغی به نحو احسن صورت گیرد.

وی با اشاره به سیل تهاجمات دشمنان به نظام خاطرنشان کرد: فعالیت های امربه معروف ونهی ازمنکر بایستی پررنگ تر صورت گیرد.

در ابتدای این نشست، سید ابوالفضل شریفی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سید معصوم (ع)و چهارتن از فرماندهان پایگاه های این حوزه به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر پرداختند.

گفتنی است دراین سرکشی محمد علی محمود آبادی معاون بازرسی وتعالی فرماندهان، خسروی، ماون نیروی انسانی بسیج، حجت الاسلام امیرزاده معاون تعلیم و تربیت بسیج، کبیری اصل معاون طرح،برنامه و مالی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و محمد رضا موحد فرمانده، حجت الاسلام قلی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع)، سردار مهدوی نژاد را همراهی می کردند.



ارسال نظرات