خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: در شرایطی که دشمن با ابزار رسانه به جنگ انقلاب اسلامی آمده است، این خبرنگاران هستند که با احساس مسئولیت در برابر این تهاجم نرم دشمن ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۷۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسن ارمغان در دیدار جمعی از خبرنگاران و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج زیرکوه با خانواده شهیدان بابک وحسینی در شهر حاجیآباد اظهارداشت: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون ایثار و خون شهدای والا‌ مقام و از خود گذشتگیهای خانوادههای بزرگوار آنان است.

وی عنوان کرد: خانوادههای شهدا باید به خود ببالند که اینگونه فرزندانی را در دامن خود تربیت کردهاند که با نثار خون خود برای اسلام عزت و افتخار آفریدند.

ارمغان خطاب به خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگاران امروز وظایف بزرگی را در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم و همچنین رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان دارند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن با ابزار رسانه به جنگ انقلاب اسلامی آمده است، این خبرنگاران هستند که با احساس مسئولیت در برابر این تهاجم نرم دشمن ایستادگی می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زیرکوه با تأکید بر اینکه سیره و سلوک شهدا بر اصل ولایت استوار بود اشاره و اظهار کرد: بیش از 70 درصد تأکید و وصیت شهدا بر این بود که هیچ وقت ولایت را تنها نگذارید.

ارمغان ادامه داد: امروز در این شرایط حساس وظیفه ما بسیار سنگین است و باید به این وصیت شهدا جامه عمل بپوشانیم.

پدر شهید حسینی: خبرنگاران برای معرفی توانمندی ها و محرومیت ها تلاش کنند

همچنین خبرنگاران و مسئولان ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه شهرستان با حضور در منزل پدر شهید امیر سرتیپ دوم محمدرضا حسینی در روستای محمدآباد ضمن دلجویی از خانواده شهید با آرمانهای این شهید والامقام تجدید میثاق کردند.

کماچعلی حسینی پدر شهید محمدرضا حسینی در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های خبرنگاران، گفت: توصیه من به خبرنگاران شهرستان این است که ضمن ادامه دادن راه شهدا، تمام تلاش خود را برای معرفی توانمندیها و محرومیتهای شهرستان زیرکوه به کار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها