چهار تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت مدارس در سطح استان سیستان و بلوچستان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه و اداره کل نوسازی مدارس استان منعقد شد. ۴ مدرسه با مشارکت سپاه در سیستان و بلوچستان ساخته می شود
کد خبر: ۸۵۵۳۱۵۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج جلسه هم‌اندیشی مسئول سازمان بسیج دانشجویی و مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در محل ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد:آغاز ساخت ۴ مدرسه یک و دو کلاسه، مشارکتی با بسیج سازندگی سپاه با همت گروههای جهادی در مناطق زاهدان، خاش و زابل طبق تفاهم نامه فیما بین تهیه مصالح این پروژه ها با اداره کل نوسازی مدارس استان و اجرا با نیروهای جهادی دانشجویی وابسته به بسیج سازندگی با نظارت ناظرین نوسازی مدارس تعیین گردید.

علیرضا راشکی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این پروژه از زمان شروع حداکثر سه هفته برآورد گردیده است افزود:برای تسریع در بحث ساخت مدارس چهار تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت چهار مدرسه در سطح استان با بسیج دانشجویی منعقد شده است که روند ساخت آن از امروز آغاز شده و قرار است در مدت ۱۵ تا ۲۰ روز به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به روند تخصیص بودجه از جانب دولت و بحث نامطلوب اعتبارات ۱۰ سال زمان می‌برد تا خود را به سطح متوسط کشوری از نظر فضا برسانیم و برای تسریع این موضوع تنها باید با هم‌افزایی کار کنیم و از توانایی‌های همدیگر در راستای پیشرفت استان بهره ببریم.

راشکی گفت: در حال حاضر ۱۱ مدرسه دیگر توسط ارگانهای دیگر سپاه از جمله قرارگاه خاتم و نیروی دریایی سپاه در حال ساخت می باشد که با این ۴ پروژه تعداد آنها به ۱۵ مدرسه می رسد

در جلسه امروز با بسیج سازندگی سپاه در خصوص تفاهم برای ساخت و تعمیر ۱۰۰ مدرسه دیگر در یک بازه زمانی ۳ ساله رایزنی گردید که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد گردید.

ارسال نظرات