جانشین فرمانده سپاه شهرستان جم خبر داد

اجرای 13 پروژه طرح هجرت در شهرستان جم

جانشین فرمانده سپاه شهرستان جم از اجرای 13 پروژه طرح هجرت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۵۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، سرهنگ اسدالله شامخ  در نشست طرح هجرت شهرستان جم اظهار داشت: بسیجیان در تمام عرصه‌ها و حوزه‌ها حضوری موفق و تاثیرگذار دارند و دانش‌آموزان بسیجی نیز در تمام حوزه‌ها پیشتاز و موفق بوده و هستند.

شامخ با اشاره به برگزاری طرح هجرت در شهرستان جم افزود: هدف از برگزاری اردوهای هجرت 3 ایجاد روحیه نشاط و سازندگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان جم خاطرنشان کرد: طرح هجرت 3 بسیج سازندگی با رویکردهای فرهنگی، عمرانی، آموزشی و مشاوره‌ای می‌تواند خدمات ارزشمندی را به شرکت کنندگان در طرح و جامعه زیر پوشش آن ارائه دهد.

وی از اجرای 13 پروژه طرح هجرت در شهرستان جم خبر داد و گفت: کیفیت بخشیدن به این پروژه‌ها مورد توجه و تاکید مسئولان سپاه و بسیج و آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان جم نیز اظهار داشت: طرح هجرت 3 به منظور استفاده از پتانسیل دانش‌آموزان و مربیان بسیجی در راستای سازندگی، مهارت آموزی و نیز ایجاد اشتغال برای جوانان در ایام تعطیلات تابستان اجرا می‌شود.

حسین گرامی ابراز داشت: زیباسازی و شاداب سازی مدارس، مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی، مرمت و بهسازی نمازخانه‌ها، تکمیل و تجهیز زمین‌های ورزشی و تعمیرات میز و نیمکت مدارس از جمله برنامه‌های مهم طرح هجرت است که با همکاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش با حضور دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف در شهرستان جم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات