مسئول تربیت بدنی سپاه نینوای گلستان:

تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام برنامه اصلی مان است

مسئول تربیت بدنی سپاه نینوای استان گلستان گفت: در سال جاری الویت اصلی مان تکمیل سالن های صالحین و 9 دی است.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۳۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، محسن زائری مسئول تربیت بدنی سپاه نینوای استان گلستان گفت: با توجه به شرایط استان و امکانات محدودی که برای ورزش در اختیار داریم، تصمیم گرفته شد تا در سال 94 بحث زیرساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام را مبنای کارمان در تربیت بدنی سپاه نینوا قرار داده ایم.

زائری اظهار داشت: در همین راستا برنامه های ریزی شده است تا روند بهره برداری از سالن های صالحین و 9 دی در حال احداث در استان گلستان، سرعت بیشتری بگیرد تا بتوانیم از ظرفیت های موجود و همچنین سالن هایی که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد جهت خدمات دهی به بسیجیان در امر ورزش به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

وی در ادامه به بحث آموزش مربیان و داوران اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران و کیفی سازی بحث آموزش از دیگر برنامه های تربیت بدنی سپاه نینوا به شمار می رود.

مسئول تربیت بدنی سپاه نینوا درباره توسعه ورزش همگانی خاطر نشان کرد: در توسعه ورزش همگانی برنامه های مختلفی را در بخش استان، نواحی و پایگاه ها در نظر گرفته ام. با توجه به شرایط اقلیمی استان، پیاده روی خانوادگی یکی از برنامه های اصلی مان در طول سال است که به مناسبت های مختلف در شهرهای استان برگزار می شود و جزء برنامه های محوری محسوب می شود.

زائری افزود: در همین راستا هیئت های همگانی ورزش بسیج در سراسر استان فعال شده است و هماهنگی و همکاری خوبی با اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری برنامه های مشترک داریم. همچنین هیئت های کوهنوردی هم در بخش برادران و هم بخش خواهران فعال شده است و در این زمینه فعالیت های خیلی خوبی انجام شده است که مورد استقبال قرار گرفته است.

وی درباره فعالیت های سپاه نینوا در بخش ورزش قهرمانی هم گفت: در این حوزه سیاست های در راستای کیفی سازی تنظیم شده است. در همین رابطه با توجه به ارتباط خوبی که با هیئت های ورزشی استان و اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد، آنها از اجرای برنامه های مشترک با بسیج استقبال کرده اند و برنامه هایشان را با بسیج هماهنگ کرده اند و اعلام کرده اند که می خواهند از پتانسیل های و ظرفیت هایی بسیج هم در حوزه قهرمانی و هم حوزه همگانی استفاده کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: به همین خاطر با توجه تعامل خوبی که وجود دارد در تقویم ورزشی استان،اجرای برنامه های مشترکی را گنجانده ایم تا بدین وسیله هم به امر توسعه ورزش استان و همچنین موضوع مهم استعدادیابی کمک کنیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به فعالیت پایگاه های استعدادیابی بسیج در رشته های مختلف ورزشی در استان گلستان اظهار داشت: در سال های اخیر پایگاه های استعدادیابی در رشته های والیبال و کاراته در بخش برادران فعال بود و در بخش خواهران نیز این پایگاه ها در دو رشته دارت و کبدی فعالیت می کرد. با توجه به سیاست جدید سازمان ورزش بسیج و اولویت رشته های مدال آور، در استان گلستان پایگاه استعدادیابی رشته دوو میدانی و جودو هم فعال شد، البته پایگاه استعدادیابی دوومیدانی به صورت خودگردان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فعالیت خواهد کرد.

زائری در پایان با بیان اینکه برای اجرای برنامه های ورزشی محدودیت منابع مالی و تجهیزات داریم، خاطر نشان کرد: از مسئولان انتظار داریم در بخش سخت افزاری و تجهیزات به خصوص در رشته های تیراندازی و تیر و کمان پشتیبانی لازم را انجام دهند.به عنوان نمونه ما در حال حاضر برای بچه های تیر و کمان، کمان نداریم یا بچه های تیراندازی تپانچه برای این ورزش ندارند که امیدوارم با نگاه ویژه مسئولان این کمبودها برطرف شود.

ارسال نظرات