گردهمایی روشنگری سیاسی هیئت عاشقان ولایت با حضور بیش از 200 تن از مربیان، سرگروه ها و اعضاء شجره طیبه صالحین در سالن الغدیر آموزش و پرورش نقده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۳۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه نقده در گردهمایی روشنگری سیاسی هیئت عاشقان ولایت که با حضور بیش از 200 تن از مربیان ، سرگروهها و اعضاء شجره طیبه صالحین در سالن الغدیر آموزش و پرورش نقده برگزار شد،با بیان اینکه در برهه سختی از امتحان انقلابی بودن و حافظ نظام الهی بودن قرار داریم ،گفت: نقش بسیج در حفظ و تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نقشی بی بدیل است.

فرمانده سپاه نقده: گفت: با حضور هوشیارانه در صحنه باید فتنه های دشمن رصد شود تا به انقلاب صدمه ای نرسد.

سرهنگ امیر اکبری افزود: این حافظان نظام جمهوری اسلامی هر زمان که مشکلی برای انقلاب پدید آمده است با تمام توان به صحنه آمده و از جان ومال خود دریغ نکرده اند.

وی ادامه داد: روحیه بسیجی امروز باید همان روحیه بسیجی رزمنده دوران دفاع مقدس باشد که در صحنه های جنگ نه تنها به فکر جمع آوری غنیمت نبودند بلکه مال و جان خود نیز در راه اسلام ، انقلاب و منویات ولی امر فدا می کردند پس ما باید فرمایشات گوهر بار مقام معظم رهبری را یک جهت نما برای رسیدن به اهداف اصلی نظام بدانیم.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه دشمن شناسی از درس های مهمی است که از دوران دفاع مقدس برای ما باقی مانده است، افزود: باید نسل های آینده نیز دشمن شناس تربیت شوند.

ارسال نظرات