در آیینی به مناسبت روز خبرنگار فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان عسلویه با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دیدار و از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۳۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، فرمانده سپاه عسلویه در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی شهید شاخص عرصه خبرنگاری و رسانه به روح شهید شاهینی خبرنگار شهید استان و سایر شهدا که جان شان را در این عرصه فدا کردند ادای احترام کرد.

خلیل رفعتی روز خبرنگار را به خبرنگاران شهرستان تبریک گفت و رسالت خبرنگاری را رسالت مهمی دانست.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: یک خبر می‌تواند در زندگی فردی و اجتماعی تاثیر گذار باشد و خبرنگار می‌تواند با مخابره یک خبر جامعه را به مسیر نادرست یا راه راست هدایت و رهنمون سازد.

رفعتی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ نرم دشمن فعالین در عرصه خبر و رسانه باید با همدلی هم‌افزایی و تفاهم منسجم عمل کنند و گرنه جامعه ضرر می‌کند.

وی خبرنگاران شهرستان را خوب ولایی و ارزشی دانست که دلسوز، واقع‌نگر، واقع‌بین و دنبال پیشرفت شهرستان هستند.

رفعتی یادآور شد: بسیج ظرفیت‌های زیادی دارد و در عرصه‌های مختلف فعال است و ما در بعد فرهنگی اجتماعی آماده همکاری با شما در راستای خبرسازی و خبرنگاری هستیم.

در ادامه این دیدار چند نفر از خبرنگاران نظریات خود را بیان داشته و به مشکلات حوزه خبر و رسانه اشاره کردند و خواستار حمایت مسئولین از خبرنگاران و راه‌اندازی خانه خبرنگاران شدند.

فرمانده سپاه عسلویه در پایان این دیدار با تقدیم هدایایی از خبرنگاران تقدیر کرد.

ارسال نظرات