خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

رفع محرومیت و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بوکان گفت: خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان نظام اسلامی باشیم.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۱۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در بازدید از طرح های بسیج سازندگی گفت: در راستای محرومیت زدایی از روستاها بسیج سازندگی این سپاه اقدام به تعمیر مساجد روستای گندمان وروستای سیف الدین نموده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تصریح کرد: 80 درصد منبع مالی تمام پروژه های بسیج سازندگی از محل اعتبارات سپاه و بقیه از طریق کمک های مردمی تامین می شود.

فرمانده سپاه بوکان سپاه بوکان اعزام اکیپ های پزشکی, سم پاشی و مشاوره ای به مناطق محروم در روستاها, اجرای طرح بسیج همگام در روستاهای قره کند، شهریکندی و سیمینه را از اقدامات اخیر بسیج سازندگی جهت محرومیت زدایی و کمک به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

مظاهری افزود: بسیج سازندگی در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی و با مشارکت جهاد کشاورزی شهرستان بوکان دوره های مختلف آموزشی بر گزار کرده که دوره های برداشت گندم از مبدا تا مقصد، دوره آموزشی دامداری و دامپروری از جمله آنهاست که جمعا حدود 100 نفر از بسیجیان خواهر و برادر این دوره را گذرانده اند.

سرهنگ مظاهری گفت: خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی از جمله برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان نظام اسلامی باشیم

وی در پایان افزود: وام های اشتغال زایی به صورت هدفمند در اختیار صاحبان حرفه ها قرار گرفته و با کمک این وامها مراکز دام بزرگ و کوچک ، قالیبافی و خیاطی و گلدوزی در حجم وسیعی از منطقه ایجاد و افراد بسیاری مشغول به کار شده اند.

ارسال نظرات