طی تفاهم‌نامه جامعه یاوری فرهنگی با آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان

ارتقای کیفیت آموزش در مدارس سیستان و بلوچستان فراهم شد

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه جامعه فرهنگی یاوری با اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان امضاء و ارتقای کیفیت آموزش در مدارس این استان فراهم شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۱۰۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  پیش از ظهر امروز با حضور محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه جامعه فرهنگی یاوری با اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان امضاء شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: جامعه یاوری فرهنگی با هدف ارتقا کیفیت تحصیل، جذب کودکان بازمانده از تعلیم و لازم التعلیم، احداث مدرسه با نیت افزایش سرانه آموزشی در سطح کشور فعالیت می‌کند.

دیمه‌ور افزود: این مجموعه تاکنون 800 مدرسه در سطح کشور احداث کرده است و این پروژه‌ای را که امروز در سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه آن امضا شد در استان‌های اسلام و خراسان جنوبی اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه جامعه یاوری فرهنگی و آموزش و پروش سیستان و بلوچستان دوساله است، که این تیم هشت نفره در قالب جامعه یاوری فرهنگی مکلف است تا ظرف دوسال فعالیت‌های خود را برای ارتقا کیفیت آموزش، جذب بازماندگان از تحصیل و غیره در این استان اجرایی کند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: این تفاهم‌نامه در مقطع ابتدایی و سوم و چهارم متوسطه اجرایی خواهد شد که هدف ارتقا کیفیت آموزش و آماده کردن دانش‌آموزان برای کنکور است.

علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم امضای این تفاهم‌نامه را گامی مهم در راستای جذب بازماندگان از تحصیل دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار