خبرهای داغ:
معاون اردوئی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) خبر داد؛

برگزاری اردوهای تفریحی ویژه بسیجیان در ایام تابستان

معاون اردوئی، راهیان نور و گردشگری ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از برگزاری اردوهای تفریحی ویژه بسیجیان این ناحیه در ایام تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۰۵۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در اردو های یک روزه و دو روزه، راهیان نور غرب و جنوب کشور میزبان بسیجیان و حلقه های صالحین حوزهای مقاومت بسیج می باشد.

وی ابراز کرد: اردوهای یک روزه شهرستانی از 17 مرداد ماه سال جاری به مدت 13 روز و به استعداد روزانه 120 نفر از بسیجیان حوزهای مقاومت بسیج برادران در محل سد پانزده خرداد برگزار می شود که اردو ی یک روزه خواهران بسیجی ناحیه در شهریور ماه به استعداد هزار نفر در شهرک سینمایی دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

معاون اردوئی، راهیان نور و گردشگری ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم هدف از برپایی این اردوها را سازمان دهی و جذب نیروها، ایجاد انس و الفت، افزایش روحیه بسیجیان جهت انجام ماموریت ها و آشنایی با سیره زندگانی حضرت امام (ره) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: در اردوی یک روزه شهرستان، نیروهای بسیجی اردوی خود را با مراسم افتتاحیه و توجیه برنامه ها آغاز نموده و در گروه های مختلف در کلاس های آموزشی شرکت کرده و در ادامه از تفریح ها و سرگرمی های مختلف استفاده می نمایند.

جلالی در پایان بیان نمود: اردو های دو روزه در اردوگاه شهید رجایی کرج با حضور 760 نفر از خواهران و برادران بسیجی ناحیه امام حسین (ع) برگزار گردید.



ارسال نظرات
آخرین اخبار