خبرهای داغ:
قزل‌سفلی با بیان اینکه رسالت مجموعه بسیج دانشجویی تربیت نیرو برای کادر انقلاب اسلامی بوده و به‌ عنوان بازوی فرهنگی قوی به دانشگاه کمک می‌کند، اظهار کرد: این تشکل باید پناهگاه دانشجویان و بازوی مشورتی، فکری و فرهنگی برای دانشگاه باشد.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۹۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس،  اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: بسیج دانشجویی به‌ عنوان یادگار امام راحل یکی از برکات انقلاب اسلامی است و در زمان تشکیل آن توسط امام خمینی (ره) کمتر کسی فکر می‌کرد که بسیج دانشجویی دارای اهمیت بسیاری باشد.

وی با بیان اینکه امروز با مشاهده تبلیغات رسانه‌ای دشمن و مسائل دیگر بیش از گذشته به دوراندیشی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی پی می‌بریم، افزود: دشمن از هر ابزاری استفاده می‌کند و دانشجویان به‌ عنوان بهترین افراد برای مقابله با هجمه‌های دشمن هستند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که به دهه چهارم خود رسیده و با رهبری امام خامنه‌ای پیش می‌رود، اضافه کرد: بسیج دانشجویی به‌ عنوان یکی از فراگیرترین و گسترده‌ترین تشکل‌های دانشجویی می‌تواند نقش‌آفرینی مؤثری در مرحله استمرار انقلاب اسلامی داشته باشد.

قزل‌سفلی با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدات انقلاب یکی از آن‌ها را کمبود نیروی تراز انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: راهبرد بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و این تشکل می‌تواند در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... برای کارآمدی انقلاب مؤثر باشد.

وی وظیفه بسیج دانشجویی را با توجه به شرایط کشور، مباحث هسته‌ای و بین‌المللی سنگین‌تر توصیف کرد و ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان همدلی و هم‌زبانی وظیفه سنگین‌تری داریم و باید با وحدت به انقلاب کمک کنیم تا به حرکت شتابان خود ادامه دهد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه جوانان برومند انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و عرصه‌های علمی به‌ خوبی می‌درخشند، ادامه داد: بسیج دانشجویی ضمن اینکه وظیفه نقد عادلانه، منصفانه و دلسوزانه را دارد باید با تعامل سازنده با مسئولان دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی به حرکت شتابان انقلاب بیش از گذشته کمک کند چراکه تعامل و نقد نافی یکدیگر نیستند.

قزل‌سفلی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در راستای رشد علم و دانش به دانشگاه کمک می‌کند و آماده به میدان آوردن تمام توانایی‌های خود برای دفاع از انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: این تشکل دانشجویی باید کانون رشد و اشاعه تفکر اصیل بسیجی باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه بیش از همیشه به بسیج دانشجویی نیاز دارد، افزود: البته بسیج دانشجویی نیز بیش از گذشته به خودسازی، هوشمندی و پایداری نیازمند است.

این مقام مسئول در ادامه بسیج دانشجویی را به‌ عنوان فرصت برشمرد و با بیان اینکه وجود خیل عظیم دانشجویان ارزشی و انقلابی این تشکل دانشجویی را سرپا نگه ‌داشته است، یادآور شد: با نگاه به خروجی بسیج دانشجویی متوجه می‌شویم که این تشکل به‌ خوبی درخشیده است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه رسالت مجموعه بسیج دانشجویی تربیت نیرو برای کادر انقلاب اسلامی بوده و به‌ عنوان بازوی فرهنگی قوی به دانشگاه کمک می‌کند، اظهار کرد: این تشکل باید پناهگاه دانشجویان و بازوی مشورتی، فکری و فرهنگی برای دانشگاه باشد.

وی با تأکید بر رعایت مسائل معنوی، اخلاق‌مداری را لازمه اصلی کار تشکلی در بسیج دانشجویی دانست و تصریح کرد: مباحث علمی باید در رأس فعالیت‌های بسیج دانشجویی دنبال شود.

در این جلسه از وحید زارع مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز تجلیل و محمدرضا علی‌دادی به‌ عنوان مسئول جدید این تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد شیراز معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها