خبرهای داغ:
محمدرضا علی‌دادی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۶۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در جلسه‌ای با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاهی، محمدرضا علی‌دادی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در این جلسه بابیان اینکه دانشجویان مدیران آینده جامعه هستند اظهار داشت: حضور در بسیجی دانشجویی و تشکل‌های ارزشی، برای دانشجویان تمرینی است که بتوانند در آینده مدیران موفقی باشند.

حمزه صیدی سارویی با تأکید بر بالا رفتن آستانه صبر و تحمل تمام افراد افزود: دانشجویان بسیجی باید در رفتار، کردار، اخلاق، متانت، تحصیل، گفتمان و... الگویی برای دانشجویان دیگر باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، بسیج را یاور نظام و یکی از دستاوردهای آن برشمرد و تصریح کرد: دانشجویان بسیجی پناهگاه دانشجویان دیگر با سلایق مختلف باشند چراکه بسیج مدرسه عشق است.

صیدی سارویی با تأکید بر تلاش برای ایجاد محیطی آرام و پویا در دانشگاه گفت: در محیط دانشگاه اندیشه و فکر حاکم است و تشکل‌ها باید در چارچوب قانون و با رعایت خطوط قرمز فعالیت کنند.

وی بابیان اینکه دانشجویان بسیجی از لحاظ علمی سرآمد دانشجویان دیگر باشند، ادامه داد: هنوز در علوم مختلف نیاز به دانشمندانی داریم که خوب تحصیل‌کرده‌اند، ازاین‌رو بسیجیان باید برای دانشجویان دیگر مشوق باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در ادامه بر توجه به مسائل فرهنگی تأکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات فرهنگی موجود نیاز به آسیب‌شناسی دارد و نیازمند کمک دانشجویان بسیجی در حوزه‌های فرهنگی هستیم.

صیدی سارویی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سال همدلی و همزبانی و همچنین انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: در محیط دانشگاه، اهانت مفهومی ندارد و تشکل‌های دانشجویی در برنامه‌هایشان از سخنرانانی استفاده کنند که حرمت دانشگاه را نگه می‌دارند.

وی تصریح کرد: محیط دانشگاه نباید محل تاخت‌وتاز گروه‌های سیاسی شود.

مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در این جلسه با تأکید بر تحقق خواسته‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار داشت: باید خواسته‌ها و مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب را تحقق ببخشیم.

وحید زارع با تأکید بر تبیین اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری افزود: این کار مهم باید توسط بسیج دانشجویی انجام شود که اقدامی ارزشمند است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی باید از دانشگاه و دانشجویان حفاظت و حراست کند تا گروه‌های خاص از آن‌ها استفاده ابزاری نکنند.

در این نشست محمدرضا علی‌دادی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز بابیان اینکه دست خود را به‌مثابه چتر برای تمام دانشجویان باز می‌کنیم، گفت: به دنبال دستیابی به دانشگاه اسلامی هستیم که خواسته مقام معظم رهبری نیز است.

در این جلسه از وحید زارع مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز تجلیل و محمدرضا علی‌دادی دانشجوی رشته حقوق به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها