خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: عطر خوش حضور شهیدان والامقام، جامعه را به معنویت و فضای ایثار و شهادت معطر می سازد.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۶۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

حجت الاسلام احمد احمدی شب گذشته در حاشیه مراسم استقبال از شهید تازه احراز هویت شده" رحمت الله عربلو" به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ابراز کرد: شهدای گمنام سال های سال همدم و مونسی جز حضرت زهرای مرضیه(س) نداشته اند و اکنون که احراز هویت می شوند، عطر خوشبویی سرتاسر وجود آنان را فراگرفته است.

وی افزود: حضور پیکرهای مطهر شهدا بخصوص شهدای گمنام در جامعه، فضای جامعه را به عطر معنویت، ایثار و شهادت و انس با قرآن و اهل بیت(ع) معطر می سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) تصریح کرد: اگر جنگ نرم دشمن و انواع جلوه های فریبنده فضاهای مجازی آن، بخشی از جامعه ما را دچار انحرافاتی کرده باشد، حضور پیکر مطهر شهدا با اعجاز بی نظیر خود، انحرافات را اصلاح و افراد را به صراط مستقیم الهی رهنمون می سازد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: هم پیکرهای مطهر شهدا نجات بخش است و هم مزار نورانی شان زیارتگاه عاشقان و شهید با "زنده بودن" خود همواره منشاء تحولات مثبت و باعث ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه است.

مراسم استقبال از شهید عربلو شب گذشته به همت حوزه 6 بسیج شهید باهنر در دو مسجد اباذر و شهدای زاویه قم برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها