خبرهای داغ:
اهالی منطقه زاویه قم و بلوار شهید محلاتی قم با برگزاری مراسمی باشکوه، از پیکر شهید احراز هویت شده رحمت الله عربلو، به گرمی استقبال کردند.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۶۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پیکر شهید عربلو که پس از 33 سال با تایید نتیجه آزمایش دی ان ای از سوی خانواده اش، اخیرا احراز هویت شده شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجدشهداء زاویه حضور یافت و طی مراسمی که به همت بسیجیان حوزه 6 شهید باهنر و پایگاه شهداء زاویه ترتیب یافته بود، مورد استقبال پرشور خانواده های معظم شهدا، جانبازان پیشکسوتان دفاع مقدس و اهالی محل قرار گرفت.

قبل از این مراسم حجت الاسلام موسوی در مورد معنویت و ایثار و شهادت به ایراد سخن پرداخت و پس از اینکه پیکر مطهر شهید با استقبال پرشور مردم وارد مسجد شد، سینه زنی و نداهای عاشقانه توسل به سیدالشهدا(ع) و همچنین شعارهای حماسی حاج ابوالفضل الماسی یاد شعارهای ایام مبارزات انقلابی و تشییع پیکر شهدا در دوران دفاع مقدس را زنده کرد.

یادآور می شود مشابه این مراسم شب گذشته در مسجد اباذر خیابان شهید محلاتی نیز برگزار شد و در حالی که دکور و فضای مسجد به همت بسیجیان پایگاه شهید آل اسحاق و اعضای کانون و هیئت محبان الزهرا(س) به منظور استقبال از شهید عربلو با نمادهای جبهه و ایثار و شهادت به زیباترین وجه تزیین شده بود، با حضور شهید رحمت الله عربلو در مسجد و سخنرانی پرشور حجت الاسلام رسول پور و مداحی مهدی کلهر، اوراق دیگری از دفتر حماسه در این مسجد که خاستگاه تعدادی از رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس است، رقم خورد.

در مراسم فوق حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) و قهرمانپور فرمانده حوزه شش بسیج شهید باهنر نیز حضور داشتند.

خانواده شهید رحمت الله عربلو پس از شهادت وی در سال 61 در منطقه دهلران، سال ها در منطقه زاویه و خیابان نکویی قم سکونت داشتند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها