خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس خبر داد :

توزیع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی در مساجد دانش‌آموزی فارس

دوستدار گفت: توزیع این نوشت افزار با عنوان «مین و مینا» متناسب با هنجارهای اجتماعی و فرهنگی مردم کشورمان از ابتدای شهریورماه 94 در مساجد دانش‌آموزی فعال در استان فارس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۴۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، نشست خبری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس برگزار گردید. در این نشست محمد جعفر دوستدار به تشریح برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی فارس پرداخت.

15 مسجد دانش آموزی در استان فارس راه اندازی شده اند.

 محمد جعفر دوستدار، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس در نشست خبری با خبرنگاران از راه‌اندازی 15 مسجد دانش‌آموزی در این استان خبر داد و گفت: در سال جاری دو مسجد دانش‌آموزی در مساجد شکرالله خان و امام حسین(ع) در شیراز راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این مساجد کانون‌های تخصصی ویژه دانش‌آموزان راه اندازی شده است که خدمات مختلفی به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: فروشگاه محصولات فرهنگی، تولیدات جبهه فرهنگی، اتاق مشاوره خانه و خانواده، فضاهایی برای برنامه آموزشی در این مساجد فعال شده است.

4800 نفر از دانش آموزان فارس در اردوهای جهادی تابستان و طرح هجرت شرکت دارند.

دوستدار با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی برای دانش آموزان در فصل تابستان گفت: یک هزار و 300 دانش‌آموز فارس برای کمک به محرومان منطقه زندگی خود در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس ادامه داد: حدود سه هزار و 500 دانش آموز استان نیز در اردوهای 10 روزه هجرت برای بهسازی و زیباسازی مدارس خود شرکت می‌کنند.

طرح «همکلاسی» شمیم دفاع مقدس و عطر شهادت به مدارس سرتاسر استان فارس می‌برد.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح «همکلاسی» در آموزش و پرورش فارس در سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: این طرح در مدارس متوسطه نوبت دوم اجرا می‌شود که شمیم دفاع مقدس و عطر شهادت به مدارس سرتاسر استان می‌برد.

دوستدار خاطرنشان کرد: در قالب این طرح به هر دبیرستان ماموریت معرفی چند شهید متعلق به استان فارس در دوران دفاع مقدس به دانش‌آموزان سپرده می‌شود و دانش‌آموزان خادم الشهدای این چند شهید می‌شوند ضمن اینکه حضور دانش‌آموزان کلاس بر سر مزار شهید، دیدار با خانواده آن شهید و حضور همرزم شهید در آن کلاس درس از دیگر برنامه‌های طرح همکلاسی آسمانی است که فضای مدرسه را معطر می‌کند.

توزیع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی در مساجد دانش‌آموزی فارس همزمان با سال تحصیلی جدید؛

وی در بخش دیگری از صحبت هایش از تولید نوشت‌ افزار ایرانی-اسلامی که از برنامه‌های ابتکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس است خبر داد و گفت: توزیع این نوشت افزار با عنوان «مین و مینا» متناسب با هنجارهای اجتماعی و فرهنگی مردم کشورمان از ابتدای شهریورماه 94 در مساجد دانش‌آموزی فعال در استان فارس آغاز می‌شود.

دوستدار عنوان کردمسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس افزود: پیام‌هایی درباره سبک زندگی ایرانی-اسلامی، آموزش نحوه صحیح مطالعه و راهکارهای تقویت حافظه در صفحات این دفترها چاپ شده و مجموعه تصاویری در این صفحات نقش بسته که حرکت آن ها پویانمایی خاصی درباره موضوعات بحران آب، نماز و شبکه‌های اجتماعی را نمایش می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها