فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد خبر داد:
حسن خدادای فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد از برگزاری اردوی آموزشی سرگروه های حلقه های طیبه شجره صالحین بسیجیان حوزه شهید محلاتی بهاباد خبر داد و گفت: اين اردو در محل روستای کهن از توابع شهرستان کوهبنان در استا ن کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۹۴۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: حسن خدادای فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد از برگزاری اردوی آموزشی سرگروه های حلقه های طیبه شجره صالحین بسیجیان حوزه شهید محلاتی بهاباد خبر داد و گفت: اين اردو در محل روستای کهن از توابع شهرستان کوهبنان در استا ن کرمان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهابادگفت: در این اردو برنامه های متنوعی از قبيل برگزاري حلقه هاي سرگروه ها، نشست سرگروه ها با جانشین فرمانده محترم ناحيه و سرمربي شجره طيبه صالحين شهرستان، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه، برنامه کوهنوردي، و مسابقه طناب کشی بین پایگاهها و تیر اندازی با تفنگ بادی و برگزاری امتحان و تشکیل کلاس های معرفتی و نشست بصیرتی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همچنین برگزاری کلاس آموزشی اقتصاد مقاومتی از برنامه های این اردو بود .

وي افزود: در اين نشست سروان پاسدار محمد مهدی دهقان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در سخنانی ضمن خیر مقدم به بسیجیان شرکت کننده در این اردو، از زحمات سرگروه هاي محترم تشکر نمود.

وی نسبت به برگزاری جلسات حلقه های صالحین گفت: جلسات حلقه ها در ايام تابستان نيز به قوه خود باقي است و در ادامه در مورد مسائل مربوط به جلسات حلقه هاي شجره طيبه صالحين با سرمربي محترم بحث و تبادل نظر شد.

 

 

ارسال نظرات