تمرینات تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح جهت آمادگی بیشتر جهت حضور در المپیک سیزم این روزها در تهران در حال پیگیری است.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۶۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،تمرینات تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح برای حضور پر قدرت در المپیک سیزم این روزها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجتمع ورزشی میلاد نور سپاه پاسداران پیگیری می شود.

به گفته زوار سرمربی تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح، ملی پوشان در تلاش هستند تا در المپیک سیزم که مهرماه در کره جنوبی برگزار می شود از عنوان قهرمانی دوره گذشته ایران در برزیل، که با کسب هشت مدال رنگارنگ به دست آمد دفاع کنند.

 برای آمادگی بیشتر تکواندوکاران یک اردوی برون مرزی برای تکواندوکاران در نظر گرفته شده است و طبق برنامه قرار است پنج یا شش نفر از اعضای تیم را به مسابقات بین المللی اندوزی که طی روزهای 12 الی 15 شهریورماه برگزار خواهد شد اعزام شوند.

نفرات حاضر در اردو را به ترتیب هشت وزن، آقایان : مهدی اسحاقی، علی شاکری و هادی تیران، سعدی رمضانی، علی پاک دین، احسان امینی و سید محمد رضا مهدی زاده، سعید رجبی، پوریا عرفانیان و محمد امامی، محمدرضا اینانلو و حجت زمانی تشکیل می دهند.

همچنین رجب علی نعیمی، جلال چروکی و علی اشرف غنبری، محمد رضا زوار را در امر مربیگری یاری می رسانند و سرپرستی این تیم نیز بر عهده سردار علی خلیلی می باشد.

ارسال نظرات