خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند:

امروز، حفظ وحدت از ضروریات جامعه است

امام‌جمعه نهاوند به لزوم وحدت در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز حفظ وحدت از ضروریات جامعه ما است و هرکس در هر پست و مقامی باید در جهت تقویت وحدت قدم بردارد تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۶۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در میدان امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند بیان داشت: حضور پرشور و با بصیرت مردم ایران اسلامی در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سراسر کشور و به‌خصوص در شهرستان نهاوند یک‌بار دیگر نشان داد که پیوند مردم با آرمان‌های شهدا ناگسستنی است.

وی اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا است و اگر در پیروی از وصایای شهدا کوتاهی کنیم در آخرت باید جوابگو باشیم و امیدواریم که ما شرمنده خون شهدا نشویم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: چیزی که باعث شده امروز مردم نهاوند باوجود گرمای زیاد هوا به استقبال و تشییع شهدای گمنام بیایند عشق به شهدا و مکتب شهدا است.

وی گفت: شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به‌خوبی نشان دادند که زیر بار زور و ظلم نمی‌روند و به برکت خون این شهدا است که امروز ایران اسلامی در امنیت و اقتدار به سر می‌برد.

مغیثی بابیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم، اظهار داشت: بهترین راه برای درک زندگی شهدا و حرکت در مسیر انقلاب عمل به توصیه‌ها و وصایای شهدا است.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: در وصیت‌نامه‌های شهدا به تبعیت از ولی‌فقیه و پیروی از فرامین ایشان بسیار تأکید شده و شهدا خطاب به مسئولان نیز اعلام می‌کنند که به برکت نظام مقدس اسلامی برای این مردم خدمت صادقانه و خالصانه انجام دهید.

وی افزود: امروز دشمن با تهاجم همه‌جانبهٔ فرهنگی درصدد جدا کردن جوانان و نوجوانان از فرهنگ شهادت‌طلبی و آرمان‌های انقلاب است که باید در این مسیر هوشیار باشیم.

مغیثی اظهار کرد: گسترش فحشا و منکرات در جامعه، اعتیاد، هرزگی و بی‌بندوباری ازجمله منکراتی است که دشمن با استفاده از ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای که در اختیار دارد سعی می‌کند این منکرات را در بین جوانان ما گسترش دهد که توجه به زندگی و سیره عملی شهدا از بسیاری از این منکرات جلوگیری می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم وحدت در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز حفظ وحدت از ضروریات جامعه ما است و هرکس در هر پست و مقامی باید در جهت تقویت وحدت قدم بردارد تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا و حضور همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، هیچ تحریم و تهدیدی ملت سربلند ایران را به‌زانو درنمی‌آورد.

وی افزود: اگر می‌بینیم که قدرت‌های دنیا امروز به قدرتمند بودن ایران اعتراف می‌کنند و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با شجاعت از مواضع جمهوری اسلامی دفاع می‌کند به دلیل مقاومت مردم شهید پرور ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار