بسیج سازندگی عنوان موفق ترین معاونت بسیج در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز را در چهارمین جشنواره مالک اشتر به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۲۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با حضور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز و جمعی از پاسداران و بسیجیان نواحی دهگانه در سالن شهدا سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، معاونت بسیج سازندگی عنوان موفق ترین معاونت بسیج در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز را در چهارمین جشنواره مالک اشتر به خود اختصاص داد.

در این مراسم سردار صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به بیان سخنانی در خصوص اهمیت اشراف در بسیج و سپاه پرداخت و اظهار داشت : به تعبیر مقام معظم رهبری حرکت های بزرگی مشخص شده است که باید در مسیر فرماندهی حرکت کرد.
وی افزود : در جامعه کنونی ضعف های بسیاری شناسایی شده است که باید برای حل آن ها از راهبردهایی که رهبری مشخص کرده اند استفاده شود و تاکید بسیاری بر اشراف بر تمامی رده ها دارند.
وی در پایان گفت : راه های میانبری که مد نظر مقام معظم رهبری است باید انتخاب کرد و از راه های شکافنده استفاده شود تا به سمت تعالی حرکت کنند.
در ادامه برنامه سردار استاد حسینی و حجت الاسلام و المسلمین موحد در خصوص اهمیت جشنواره مالک اشتر و این شخصیت به بیان سخنانی پرداختند.

در پایان برنامه از معاونت های برتر نواحی دهگانه استان البرز تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها